Namen Donateurs/Sponsoren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cabby

4e Versnelling
26 aug 2019
221
380
63
Heerlen
serilence.com
Type motor
ST1300
Óf alleen puur de donatiebalk, zónder verdere toevoegingen?

Die balk blijft wél uitnodigen zo en trekt misschien "twijfelaars" nét weer effe over de streep! :good:

kcools

3e Versnelling
27 jun 2018
141
204
43
53
Eindhoven
Type motor
ST1100
Misschien de donations optie in het menu wat verder naar links, dan kan de balk weg.
Zat die optie daar al langer ? is me niet eerder opgevallen
Hij valt bij mij dus buiten het beeld, ik heb nog 4:3 schermen staan...Blush

Nosegear

Administrator
Medewerker
15 nov 2012
2.806
2.697
413
52
Zeewolde
www.easyvfr.aero
Type motor
ST1300
Het houdt iedereen knap bezig! ;)

Laat me uit naam van de Beheerders nogmaals proberen te onderstrepen dat we hier NIET in zijn gestapt voor de centen. Een klein groepje dat achter de schermen dit forum runt en beheert doet dat alleen voor het plezier van de omgang met mede-motorrijders en in het bijzonder Pan-heads. We doen dat ook met een vrij specifieke insteek, omdat we (denken dat we) lessen hebben geleerd van eerdere, ter ziele gegane Pan-fora. Persoonlijk vind ik dat we daar doorgaans goed in slagen; de oudere generatie hier aanwezig kent de vorige fora en ik geloof dat ze het doorgaans daarin wel met me eens zijn.

De operationele kosten zijn niet bijzonder hoog, en kunnen doorgaans prima uit de donaties betaald worden. Als dat dan eens niet zou lukken betalen we het gewoon zelf; hadden we maar geen forum moeten beginnen. Doneren is een 100% vrijwillige zaak, we danken hen die ons een financieel duwtje hebben gegeven en dragen hen die dat om welke reden dan ook niet deden op geen enkele wijze iets na. Da's de aard van doneren!

Het gestelde doelbedrag werd inderdaad in no-time bij elkaar gegaard en de facturen voor 2020 kunnen probleemloos worden afgetikt. Laten we lekker verder gaan met wat ons Panrijders bindt en bezighoudt, en het gekakel over geld maar laten verstommen! Als er geen bezwaren tegen bestaan sluit in dit draadje morgen (maandag 6 januari) af voor verder commentaar.

Druppelladers afkoppelen en rrrrrrijden maar!!! :vroem:

Mister Vogezen

Klokje Rondrijder
27 sep 2016
3.879
2.246
113
55
prov Antwerpen
Type motor
ST1300
Goed geschreven Marcel.
We weten allemaal waarom we op het forum een account hebben .
Die centen das 1 % van alles waar het om draait .
Laat ons zo verder doen , superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr …. .

• Like
  • Mee eens
Reactions: Cabby en Tiesemans
Status
Niet open voor verdere reacties.