1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

navigatie aansluiten

Discussie in 'How to' gestart door Richard smeets, 9 apr 2018.

  1. Richard smeets

    Richard smeets Motorrijles

    Wie wil mij helpen om de navigatie te voor zien van stroom.bv via het licht net. (Honda Pan ST1300).gr Richard.
     
  2. Ieniemienie

    Ieniemienie Kilometervreter

    Misschien helpt het door te zeggen in welk deel van het land je woont? Maakt het wat makkelijker voor de hulptroepen.
     
    • Mee eens Mee eens x 6
    • Winnaar Winnaar x 2
  3. Tommie

    Tommie Kilometervreter

    :) lichtnet is 230 volt wisselspanning.
    gaat niet goed komen hoor :Nea:Wink: heb je een adapter en een heeeel lang verlengsnoer nodig
     
    • Lol Lol x 6
    • Leuk Leuk x 1
  4. Paul_U

    Paul_U Kilometervreter

    Heel lang verlengsnoer gebruiken.
    Kun je de weg terug ook makkelijk vinden...Dirol
     
    • Lol Lol x 2
  5. Marcel W.

    Marcel W. Mega Mijlenmaker

    @Tommie misschien inderdaad maar beter dat iemand gaat assisteren
     
  6. Dennis

    Dennis The Preacher

    Enschede....


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  7. Tommie

    Tommie Kilometervreter

    zit volgens mij genoeg kennis is die hoek.
     
  8. marc pan

    marc pan Klokje Rondrijder

  9. DuinPan

    DuinPan 3e Versnelling

    Ik denk wat de meeste doen is op één of andere manier een auto USB oplader op hun motor monteren met de 12V aangesloten op de accessoires-aansluiting + zekering. De accessoires-aansluiting + zekering vind je achter het zekeringenkastje rechts van de accu aan de linkerkant van de motor. Ik heb de USB oplader veilig droog gemonteerd in het rechter handschoenenkastje. Nu kan je met een passend USB kabeltje je navigatiesysteem aansluiten op deze USB oplader. Als je een USB oplader met twee uitgangen monteert kan je onderweg tegelijkertijd ook je telefoon opladen in het handschoenenkastje! Misschien kan jouw navigatiesysteem meteen worden aangesloten op 12V. Dan heb je de USB-oplader niet nodig (maar het is wel handig er één aan boord te hebben!).
    O ja, ik heb een 1100. Misschien zitten de onderdelen daar net even anders dan op een 1300.
     
  10. panman1100

    panman1100 VIP Medewerker

    Hij komt uit Enschede , dus lijkt het mij logischer dat hij daar in de buurt hulp zoekt.
     
  11. Marcel W.

    Marcel W. Mega Mijlenmaker

    Enschede (Ik kan zo 1,2,3 niet achterhalen waar die info te zien js) is een beetje ver uit de buurt, maar op een 1300 zou ik altijd het quartet harnas ervoor gebruiken.

    Als je daar op zoekt kom je genoeg informatie tegen hier op het forum en op internet.

    Daarnaast moet je wel een beetje durven sleutelen.

    @Richard smeets, moet te regelen zijn met hulp van dit forum.
     
    • Leuk Leuk x 1
  12. Tukkerpanman

    Tukkerpanman 5e Versnelling

    stuur maar een pbtje....ach een beetje weer sleutelen aan de ST1300 is niet verkeerd
     
    • Leuk Leuk x 1
  13. Wim

    Wim 2e Versnelling

    Dat verleer je niet George
    Maybee jou may drive it..


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  14. eric hartendorp

    eric hartendorp 3e Versnelling

    nog geen spijt dat je geen ST1100-1300 meer hebt
     
  15. Tukkerpanman

    Tukkerpanman 5e Versnelling

    absoluut niet, had het veel eerder moeten doen
    stuurt veel lichter soepeler dan de Pan ST1300, scheelt ook ruim 120kg
    en dat kun je zeker merken met het rijden en manoeuvreren
    ik geef wel toe dat je minder comfort heb, vooral met en wind en regen
    maar met een warme lente/zomerdag heb je weer een voordeel
    het verbruik is schrik niet 1 op 32 en dit absoluut geen onzin
    om het verbruik onder de 1 op 30 te krijgen moet je behoorlijk raggen met deze motor
     
    • Leuk Leuk x 1
    • Top Top x 1
  16. Richard smeets

    Richard smeets Motorrijles

    Sorry stom van me. Je had gelijk ,ik is al gebeurt in ieder geval bedankt
     
    • Leuk Leuk x 1

Deel Deze Pagina