Nieuw lid

Johan tielemans

Motorrijles
Goeden dag allen
Ik kom mij hier even voorstellen.
Ik ben al 1 jaar lid hier en nu moet het er toch maar een keer van komen.
Waarom heeft het zo lang geduurd... nou ik ben niet zo een prater en weet toch niet wat ik zeggen/schrijven moet.
maar ik ga het dan toch maar eens proberen

Ik ben Johan en kom uit Nijmegen .
Ik ben nu bijna 1 jaar trotse eigenaar van een prachtige rode Pan 1300 die ik met plezier heb over mogen nemen van een lid hier in deze groep. Hij heeft hem met pijn in zijn hart na vele jaren in bezit te hebben gehad aan mij verkocht. Ik heb hem wel moeten beloven er met liefde en er erg zuinig op te zijn.
Ik heb mijn best gedaan en hem hier een daar een beetje een update gegeven en het onderhoud uit handen te geven aan een van de beste monteur uit Amersfoort.. Hij zal bij iedereen hier wel bekend zijn.

20200530_142526.jpg

20200720_174941.jpg

20210713_193029.jpg

Johan tielemans

Motorrijles
Ven st1300.
nee klopt het zadel wat erop zat was door de vorige eigenaar opnieuw laten bekleden naar zijn wens en stijl. Maar ik vond het te hard zitten en heb deze weg gedaan voor een top sellerie zadel vandaar nu een nieuw zadel lekker zacht zitten

PandaBlack

Kilometervreter
Zag het verschil ook en dacht; Creatief hoor een zomer en een winter zadel. :Biggrin

Hartelijk welkom @Johan tielemans. Leuk dat je na de overname van de ST de weg naar het forum met de fiets hebt gevonden. Altijd geweldig om te zien als de voormalige machines van forumgenoten net zoveel rijgenot aan de nieuwe eigenaar geven. Wens je er fantastische en veilige kilometers mee toe. En natuurlijk veel plezier op het forum.

Laatst bewerkt:

Pancas

3e Versnelling
Welkom hier Johan
Mooi rood is niet lelijk;)
Niet verkeerd zo"n motor voor je deur
Veel plezier ervan

DuinPan

Mega Mijlenmaker
Welkom Johan en veel plezier op dit forum en met je ST1300. Ik heb een ST1100 en ik woon aan de kust bij Haarlem. Groeten DuinPan

20200915_113500 Grossglockner.jpg

PanEuRoel

Klokje Rondrijder
Dag Johan, van harte welkom op dit prachtige forum!!! :vroem: Heel veel plezier met je Pan en het forum.

Bovenaan