Helm/Vizier Nieuwe helm gekocht

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

Gerardus

3e Versnelling
13 sep 2017
146
67
28
66
Zaandam
Type motor
ST1300
Ik was aan een nieuwe helm toe mijn probiker helm met ingebouwde bluetooth was op.
Na wat speuren is het een CABERG duke 2 geworden met een eenvoudige bluetooth set erbij. Kleur antraciet. Het inbouwen van dat setje had nogal wat voeten in de aarde maar ales werkt.
De helm zit als gegoten pinlock erbij zonnescherm , een prima helm voor zijn centen de eenvoudige bluetooth gebruik ik alleen voor mijn navigatie en dat werkt prima goed verstaanbaar de helm is een stuk stiller dan de vorige. Als ik mijn doppen een keer vergeet ga ik niet meer direct aan de kant om ze in te doen.telefoneren kan ook met de set maar ik hou niet van de afleiding. Kortom voor nog geen 300 euro kan ik er weer een paar jaar tegen. Voor mij een prima alternatief voor de hele dure helmen.:D

Paul_U

Kilometervreter
14 okt 2016
1.575
408
83
40
Apeldoorn
Type motor
ST1100
Klinkt goed Gerardus. Ben stiekem wel een beetje benieuwd naar die Bluetooth set die je er bij hebt gekocht.
Ben ook nog op zoek naar iets simpels, toch wel fijn om de navigatie te kunnen horen...

Gerardus

3e Versnelling
13 sep 2017
146
67
28
66
Zaandam
Type motor
ST1300
Cauberg just speak even Googlen.
Past volgens mij wel in meer helmen waar ruimte in zit voor speakers . Kost +/- 120 euro

panmanbos

2e Versnelling
25 jun 2015
73
44
18
69
Schagen
members.quicknet.nl
Type motor
ST1300
Klinkt goed Gerardus. Ben stiekem wel een beetje benieuwd naar die Bluetooth set die je er bij hebt gekocht.
Ben ook nog op zoek naar iets simpels, toch wel fijn om de navigatie te kunnen horen...
heb al jaren 2 speakertjes van waypoint met kabel naar de Zūmo mp3 en aanwijzingen probleemloos, bluetooth geeft toch vaak problemen

Paul_U

Kilometervreter
14 okt 2016
1.575
408
83
40
Apeldoorn
Type motor
ST1100
Ik ben alleen zo'n "knurft" die vergeet zijn kabels los te halen bij het af stappen...
Draadloos is echt een uitkomst voor mij wat dat betreft...