Nieuwe opklapcraniumprotectie

Discussie in 'Wat heb ik gekocht' gestart door Rdebruijne, 13 mrt 2018.

1. Rdebruijne

Rdebruijne 3e Versnelling

Ik heb in feb. Op de beurs naast een mooie sexy leren broek met bretels (jaja) een nieuwe ietswat opvallende helm gekocht. (caberg modus cpl)

Wat een verademing vergeleken met mijn oude hjc ismax helm zeg.. Lichter in gewicht, compacter, beter zicht, pinlock, en dubbele homologatie(kinstuk zak in vergrendeling na openen), een heel stuk stiller, betere pasvorm mede door pompsysteem in de nekrol en wangkussens.. En lekker opvallend dacht ik zo..

Bijgevoegde bestanden:

• Leuk Leuk x 5
  2. Hunter

Hunter 5e Versnelling

Mooi valkaske

• Lol Lol x 1
  3. Rimconator

Rimconator Klokje Rondrijder

4. Tante Anita

Tante Anita Kilometervreter

Mooi ding, valt wel op ;)

oh en motorbroeken met bretels zijn da bomb :p

5. PanPaul

PanPaul 4e Versnelling

Heb heeel lang op de titel van deze post zitten turen en hem toen open gemaakt om te kijken waar het over ging Rofl. Ik denk dat het komt omdat je caranium schrijft waar je cranium bedoelt, trekt wel beter de aandacht zo.
    En tante Anita; ik heb ook een motorbroek met bretels (die elastische van de praxis met een centimeterindeling erop). Helemaal niet zo domb en ik kan nu tenminste met meerdere maten meten :oh no:.

6. Rdebruijne

Rdebruijne 3e Versnelling

Onnodige Quote verwijderd

Haha ja ik kan echt niet fatsoenlijk iets typen op een telefoon. (titel toch maar aangepast :p )

• Leuk Leuk x 1
    • Lol Lol x 1
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 mrt 2018
  7. Tante Anita

Tante Anita Kilometervreter

@PanPaul ik zei ook niet domb, maar da bomb... ofwel iets goeds :) ik heb ze zelf namelijk ook (heerlijk als je tussen twee maten invalt :rolleyes: de keuze was tussen goed in de taille en ietwat krap op de benen of goed op de benen en redelijk ruim in de taille. Optie 2 was fijner )

@Rdebruijne het klinkt nu alsof je een heel ingewikkeld nieuw snufje op je motor hebt gekocht ;)

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie