1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe Post

Discussie in 'Mededelingen Webmaster' gestart door Polleke, 14 jun 2018.

1. Polleke

Polleke 3e Versnelling

Hoe komt het dat als ik antwoord op een post ,en dan later of de dag nadien klik op "nieuwe post" ,als er een antwoord wordt gegeven op die post, ik dit niet te zien krijg als ik op nieuwe post klik?
    Nu moet ik eerst op mijn forumnaam klikken,daar op post klikken en dan naar het topic gaan waar ik een antwoord heb gegeven, om dan vast te stellen dat na mijn antwoord nog tientallen ander antwoorden zijn geplaatst.
    normaal moet ik dat toch ook kunnen zien als ik nieuwe post klik

2. Jan KoekePan

Jan KoekePan Kilometervreter

Lijkt er op dat je geen klik hebt met de site.... ;)

3. Marquez93

Marquez93 Kilometervreter

4. Dennis

Dennis The Preacher

Soms is het forum net een Garmin. Onbegrijpelijk

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Leuk Leuk x 1
    • Lol Lol x 1
  5. Eddy DM

Eddy DM 5e Versnelling

6. Polleke

Polleke 3e Versnelling

laat degene die dom wil zijn dom blijven,ik steek mijn tijd in iemand die wil leren.

7. Ieniemienie

Ieniemienie Kilometervreter

@Polleke Als je wilt volgen of er een nieuwe reactie op de post is gekomen waar je op gereageerd hebt kun je de post volgen. Dat doe je door rechtsboven in het scherm te kiezen voor Topic volgen. Als je daarop klikt krijg je een pop-up scherm waarbij je kunt kiezen of je wel of niet een melding wilt krijgen via je mail. Ik kan niet zo snel een print screen maken, anders had ik je het laten zien.

• Leuk Leuk x 1
  8. Polleke

Polleke 3e Versnelling

Ja dat wist ik wel,maar had toch liever dat het gewoon bij nieuwe berichten zou staan,ik kijk ook niet dagelijks naar mijn mails.

Deel Deze Pagina