Nieuwe posts

Cooperke

3e Versnelling
9 feb 2019
181
145
43
54
Type motor
ST1300
Ik weet niet of deze vraag hier op z'n plaats staat, anders moet een moderator het maar verzetten.
Bij het heropenen van het forum neem ik altijd linksbovenaan de optie "nieuwe posts", nu valt me de laatste tijd echter op dat ik steeds weer postings krijg die ik toch al heb gelezen. Is dit een bekend probleem, zo ja wat kan ik er evt. aan doen om dit in de toekomst niet meer voor te hebben? Ik blijf steeds aangemeld en moet me bij elk nieuw bezoek dus niet terug aanmelden.

DuinPan

Kilometervreter
10 dec 2017
1.512
1.611
113
58
Haarlem
Type motor
ST1100
@Cooperke : Zodra iemand anders heeft gereageerd nadat jij de post hebt gelezen, komt hij bij jou weer in de lijst 'nieuwe posts'. Mijn taktiek: (1) Ik lees eerst alle posts waar ik nog niet eerder op heb gereageerd, (2) dan lees ik de posts waar ik al wel op heb gereageerd maar ook geïnteresseerd ben wat anderen na mij hebben gereageerd, (3) er blijft een restant over waar ik al op heb gereageerd of waar ik niet per se in ben geïnteresseerd, bijv. een ST1300 probleem want ik heb een ST1100, en dit restant ruim ik in één keer op met 'markeer forums gelezen'. En dan is mijn 'inbox' weer leeg :)

Laatst bewerkt:

Kees PanPan

4e Versnelling
30 sep 2019
249
90
28
54
Bennekom
Type motor
ST1300
Zelf kreeg ik ook dat gevoel. Totdat ik doorkreeg dat het om berichten ging met meerdere pagina's en dus op volgende moest klikken...

Framboos

Motorrijles
1 mei 2020
2
9
3
64
Type motor
ST1100
Ben laatst toegetreden tot het forum met de mededeling dat ik een Pan uit 2003 had.Daar kreeg ik van eenieder te horen dat dit niet kon.Dat klopt.In mijn enthousiasme niet goed gekeken.Hij is van 2001.Bij deze.groeties; Framboos