Nog geen Pan!

Grepp

Motorrijles
Ik wil me bij deze voorstellen, mijn Naam is Gerben ben 52 en rij al enige tijd motor. Tot nu toe altijd nakend gereden maar met mijn leeftijd wil je ook wel eens genieten van de rust en stilte tijdens het rijden. Honda was het en moet het blijven natuurlijk dus ben ik op zoek naar een jonge Pan ST1100 om komende jaren lekker op te kunnen toeren.

GeSp

2e Versnelling
Hallo Gerben, welkom op het forum. Staat nog wel een mooie te koop misschien. Maar jonger worden we er met zn allen niet op.
Hopelijk vind je snel je jonge liefde....

Sjoko1965

2e Versnelling
Welkom Gerben ook ik ben sinds 2 jaar verknocht aan de st1100 nooit meer een andere hooguit een keer een jubileum uitvoering.

PanEuRoel

Klokje Rondrijder
Dag Gerben, van harte welkom op dit prachtige forum!!! :vroem: Heel veel plezier met je toekomstige Pan en het forum.

Ik heb een ST1100 te koop. Neem een kijkje bij het topic Te Koop aangeboden

Laatst bewerkt door een moderator:

DuinPan

Mega Mijlenmaker
Welkom Gerben en veel plezier op dit forum en met je toekomstige ST1100. Je zal er geen spijt van de aanschaf krijgen. Voor je het weet ben je er mee op weg naar verre oorden! Groeten DuinPan uit Haarlem

20200918_131743 Mangartpas.jpg

Keimpe Hogeveen

Motorrijles
Hoi Gerben, tja er zijn er genoeg, maar ik ben toevallig op een ST1100 van 1994 gekomen met weinig kilometers. Kijk eens bij Langenberg te Coevorden.
Wel een tip voor jouw: Jager Motoren Hoogeveen, lees de kleine letters, want het kan zijn dat je er 1 koop zonder koffers.

Bovenaan Onderaan