Nu een Guzzi Stelvio

MdB

3e Versnelling
Gaaf ding de Stelvio! Als je daarmee aankomt, kom je wel echt met een dikke bike aan ;). Stuurt het ook mooi??

Tommie

Kilometervreter
Paul van Hooff is met een Guzzi de halve wereld over gereisd dus super slecht zijn ze niet.
Zijn boeken lezend lees je inderdaad wel dat hij een bepaalde relatie / verstandhouding met zijn guzzi heeft.

DuinPan

Mega Mijlenmaker
Een motormaat van mij heeft een Moto Guzzi V85TT. Mooie machines hoor, ik heb altijd al een zwak voor gehad voor de V-twin motoren van Moto Guzzi, maar ik ben zelf nooit verder gekomen dan een Honda GL650 Silverwing welke ook een V-twin heeft.
1a Dag4 4 Grossglockner Rik & Anita.jpg
Je moet je wel wapenen tegen Harley rijders die zeggen 'mooie motor hoor, alleen ze hebben het blok verkeerd in het frame geplaatst'...

Oooosterling

3e Versnelling
Ben absoluut geen italo liefhebber, maar vind de Stelvio en de V85tt toch wel wat hebben...
Het is altijd beter dan die afgekeurde guzzi’s ( of guzzi’s met hangtieten ), ofwel bm:babycry: genaamd ...

DuinPan

Mega Mijlenmaker
Ik heb hem er nooit over gehoord, misschien zijn ze goed geïsoleerd? Ik zal het volgende keer vragen. Het kan ook zijn de hoek van de foto een verkeerd beeld geeft

Bovenaan