Om te laten zien waar je geweest ben.

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

Stekel

5e Versnelling
19 mei 2016
435
308
63
59
Vlissingen
Type motor
ST1100
Heb de app nu een tijdje in gebruik.
Werkt toppie.

• Grappig
Reactions: Nick Sax

Stekel

5e Versnelling
19 mei 2016
435
308
63
59
Vlissingen
Type motor
ST1100
Klopt,
Je ziet later in Google maps waar je gereden hebt in een video.
Je kan ook foto's invoegen tijdens de rit.

Mister Vogezen

Mega Mijlenmaker
27 sep 2016
2.651
890
113
54
prov Antwerpen
Type motor
ST1300
Zoals velen anderen heb ik verleden jaar Polar toegepast.
Het is geweldig hoe ze het allemaal kunnen met die satellieten die km's hoog in de lucht zweven en je GPS signaal ontvangen en wat weet ik nog allemaal.
GPS is een geweldige uitvinding.
Maar om nu over trackingsystemen verder te gaan.
Geregeld was er geen verbinding en dat kunnen we allemaal wel beamen maar " no worry's " tenslotte komt je afgelegde route toch wel mooi op je scherm van je telefoon.
Wat ik persoonlijk " vervelend " vond maar waar maak ik me " druk " over is als je foto's trekt die gelinkt worden aan een bepaalde positie en je kan niets verzenden vanwege geen ontvangst het allemaal wel goed komt als er een signaal is.
Maar zolang er geen signaal is en je rijdt verder en stopt en maakt nog enkele leuke kiekjes die ook niet kunnen verzonden worden het systeem verward geraakt .
Zolang die vorige fotos niet verzonden geraken en je trekt er nog op en andere plaats dan loopt het fout.
Ik kan het moeilijk verwoorden.
Dat was mijn indruk wanneer ik het gebruikte.
Maar op zich is het allemaal wel super als er een signaal is en dat zal gelden voor al deze systemen.
Ik zal het waarschijnlijk dit jaar terug gebruiken maar heb toch een beetje mijn twijfels als het over signalen gaat en dan denk ik aan Griekenland , Albanië , ...... en zelfs in Italië werkte het niet altijd.