
Erg vervelend maar het doet pijn in mijn hart om te horen dat mijn vrienden en collega's nu zo zwart genaakt moeten worden.
Een pakje versturen is dan wel simpel maar er komen zo veel handelingen bij kijken dat een vergissing zo gemaakt is.
verkeerd landcode, postcode,leesfout of het verzendadres verloren is gegaan en ja dan is het ook nog mogelijk dat er sorteerfout plaats vond etc .
Je spreekt over meer dan 1.500.000 pakjes per dag die overal van A naar B over C,D,E en F moeten.
En ondanks veel automatic is er ook nog heel veel handwerk bij.
Met name dat verloren pakje opsporen.... dat is handwerk
Zoals je jezelf nu zit te ventileren heb je werkelijk geen idee waar je het logistiek over hebt
Dan ga je klagen over 50 euri max vergoeding.
Inderdaad. omdat de afzender kiest voor een product met bepaalde grenzen zoals niet verzekerd versturen.
Aangetekend met waarde had ook mogelijk geweest
maar ik denk dat je mijn punt wel vat.
heb nog even geduld maar heb ook begrip dat er wel eens iets gebeurt waar 1000ende
medewerkers nu niet speciaal op uit zijn.

