Opzoek naar een ST1300

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ome Paul

Kilometervreter
Hey allemaal,

Ik heb jaren met veel plezier op een ST1100 gereden. Door omstandigheden heb ik die weggedaan. Dit jaar heb ik een Varadero gekocht. Maar ik ben er achter gekomen dat het toch niet echt mijn ding is.

Daarom ben ik nu opzoek naar een ST1300.

Weet iemand toevallig een goeie te koop staan?

Of veder nog tips?

Groetjes,
Paul

Rimconator

Klokje Rondrijder
@Ome Paul mijn ST1300 komt bij Snoek in Heerhugowaard vandaan. Volgens mij staat er daar 1 te koop.

Verder zijn er inderdaad wat forumleden die hun 1300 te koop hebben/hadden staan. Ik ga ervan uit dat ze op jouw post zullen reageren.

Succes met de zoektocht!

PandaBlack

Kilometervreter
Goed is een behoorlijk losse definitie. Wat je krijgt hangt vaak erg af van prijsklasse.

Een "goeie" is een kwestie van historie nakijken en een uitgebreide aankoop inspectie. Liefst iemand met veel kijk op de 1300. Dan aan de hand van de staat kan je bepalen of de aanschafprijs redelijk is. Zelfs met inspectie en een dure kan je er naast zitten.

1300 is een degelijke machine dus veel zijn "goede" te vinden. Maar je moet zelfs met nauwkeurige inspectie altijd hopen dat een individuele fiets in de praktijk ook goed is. Is niet nieuw en je kan niet alles zien. Aanschaf bij elk gebruikt product is ook een beetje mazzel hebben.

Ken er helaas niet zo 123 een te koop. Hou wel m'n oren en ogen open voor je.

Wens je heel veel sterkte met de zoektocht en aanschaf. En veel plezier met de nog te vinden ST1300.

Jan Koekepan

Klokje Rondrijder

Hier staan er momenteel 41 op te koop, staat vast wat tussen.. Eat your heart out…

PeetST88

3e Versnelling
Inderdaad overal goed checken, de evt onderhoudstaat nalopen en advies van kenner of monteur inschakelen. Maar dat komt allemaal vast wel goed, veel plezier (als je dat hebt) met de zoektocht!

PandaBlack

Kilometervreter
Helemaal top @Ome Paul. Grats! Yahoo:

Welke is het geworden? Heb je ook een foto van de aanwinst? Altijd leuk om te zien en ben erg benieuwd!

Wens je alvast heel veel geweldige en veilige kilometers met de nieuwe toerbuffel toe.
:vroem:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan