Originele Honda pannier hoezen.

Edwinhulleman

1e Versnelling
Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van rood, is de hoes er miss ook in de kleur van de motorfiets?:cool::p
#ikvraagditomdeprijsdiscussietevoorkomen

Tiesemans

Mega Mijlenmaker
Ik ben ze vooralsnog alleen in Honda rood tegen gekomen ..
Zodra ze binnen zijn zal ik ze passen en een foto maken.

PanEuRoel

Klokje Rondrijder
Dit valt wat mij betreft onder de noemer: leuk, maar je hebt er niets aan! Een tas voor de binnenkant, oké. Een hoes over de koffer? :Nono:

Tiesemans

Mega Mijlenmaker
Lijkt mij een prima oplossing om in een volle of smalle garagebox bekrassing van de koffers te voorkomen.
Voor de krenten onder ons ... Een oud kussensloop of een laken werkt ook vast prima.

Tiesemans

Mega Mijlenmaker
Tja Roel ik voel je ... Tegelijkertijd> bijna perfecte kofferdeksels zijn ook maar één keer krasvrij en daarna kost het véél meer om ze te laten spuiten na een lelijke val of kras, laat staan om krasvrije vervangers te vinden (als je die nog kunt vinden).

tManneke

5e Versnelling
Ja maar, als je die lelijke val maakt gaan 1. die hoezen er niet opzitten en 2; die hoezen nul komma nul nul nul nul nul bescherming bieden volgens mij.
Maar, als je 't leuk vindt, vooral doen natuurlijk. Als ik je dan tegenkom met die hoezen rond de koffers, denk ik waarschijnlijk direct aan panty's . En aangezien de Pan niet bepaald een slank ding is.....
Iets met een tang en een varken. :jin:

Tiesemans

Mega Mijlenmaker
@tManneke Ik snap wel dat je zoiets denkt als je leest "lelijke val".
Met zo'n hoes rondrijden in de hoop dat het bij een val of ongeluk met de motor je deksels heel houdt. :gek:
Misschien moet ik het anders formuleren.
Anyways.
Een van de eerste keren dat ik aan het sleutelen was in mijn garage en mijn panniers losgekoppeld van de motor op de garage grond stonden kreeg ik het voor elkaar om over een van de twee panniers te struikelen, waarbij deze op de mooie kant terecht kwam. :cry:
De garage vloer bestaat uit beton met grind... Lang verhaal kort ik heb die deksel proberen te camoufleren wat er niet uitzag (groot Honda logo).
Uiteindelijk na veel moeite een nagenoeg nieuwe deksel op de kop kunnen tikken, werkelijk kras vrij.
Rood is een prima waarschuwing/signalering kleur en ik kan het beetje discipline van die hoezen omdoen na een rit goed gebruiken om de boel heel te houden.
Misschien zijn ze ook dik genoeg om contact met de grond te dempen.
Nu gaat er ook na elke rit (en poets sessie) een op maat gemaakte hoes over mijn nog altijd krasvrije windscherm.
Als ze bij een volgende klus op de grond staan met deze hoezen er omheen zullen ze vast beter opvallen in het knalrood en tevens beter beschermd zijn, ook als ik er eens tegenaan loop, langs banjer met iets wat krast of als de fiets er tegen aanstaat.

Laatst bewerkt:

Edwinhulleman

1e Versnelling
Het is wel een mooi Italiaans maatpak vind ik. Buiten de discussie of het zijn geld waard is.... en of ze zin hebben tegen beschadigingen. Nogmaals ik vind het jammer dat ze Ferrari rood zijn:D @ Tiesemans.... zou het niet net zo zijn als die motorrijders die denken dat ze met een geel hesje aan opvallen in het verkeer? Je struikelt net zo hard over die koffers, als het mogelijk is kun je ze beter op een andere plek neerzetten :p . Als je nu denkt dat ik jou zit te plagen.... dat klopt:p

Laatst bewerkt:
Bovenaan