En dat is ook al achterhaald.Hier staat ook nog info. https://Pan-clan.org/InternationalGathering.php
Enje hoeft geen clublid te zijn, wel een Pan hebben.
Het is Poortugaal...Ik ga mijn oude Pan even terug lenen.. leuke bijeenkomst en om de hoek.....Portugal is toch in Rotterdam...... rotterdamse wijk.....![]()
Ja Rimco mijn geboorteland , en neen je moet geen lid zijn van een club maar wel een Pan hebben.. Deze bijeenkomst in Portugal bestaat al jaren n en ook ik ben al vele keren met de Pan naar Portugal op reis geweest samen met mijn vrouw . Wij doen het dan steeds in 2 dagen van oost Vlaanderen tot in Porto een goeie 1900 Km en van daaruit begint dan de rondreis door Portugal. Doe dan steeds een stop in mijn geboorte dorp om het ouderlijke huis te bezoeken en mijn respect te gaan tonen aan het graf van mijn grootouders en dan verder tot in het diepste puntje in het zuiden van Portugal . Dan terug via een andere route weer naar Porto of direct vanuit het zuiden van Portugal via de straat van Gibraltar zo naar huis... Prachtige trip is dat voel het weer kriebelen....
"Iedereen kan Portugees spreken" ?Ola aqui sabem todos falar o Português.![]()