Pan Gathering 2021

Raaipan

Mega Mijlenmaker
'Todos os proprietários de Honda Pan-European’s ficam convidados para marcar presença neste histórico evento anual europeu.'

Alle eigenaren van een ...

Over lid moeten zijn van wat voor club dan ook, wordt niet gesproken.

tManneke

4e Versnelling
Ik krijg er echt wel zin in. 't Is in een mooie bergachtige streek ook. Wel nog in het hoogseizoen, maar prima tijd om in een dag of tien via Noordkust Spanje en binnenlanden van Galicië tot daar te rijden, dan weekje de gathering zelf, daarna richting Zuid Portugal wat familie opzoeken en nog n week of drie - vier om terug te komen via de Oostkant van Spanje.
En tegen die tijd hebben we Corona ook zo goed als helemaal onder controle. Jep, hoe langer ik erover nadenk, hoe groter de goesting wordt om dit jaar eens naar het Zuiden te trekken. :vroem:

Twointje Pan

4e Versnelling
Dit jaar vindt (hopelijk) de Pan Gathering plaats in Portugal.

@Twointje Pan jouw geboorteland!
Ja Rimco mijn geboorteland , en neen je moet geen lid zijn van een club maar wel een Pan hebben.. Deze bijeenkomst in Portugal bestaat al jaren n en ook ik ben al vele keren met de Pan naar Portugal op reis geweest samen met mijn vrouw . Wij doen het dan steeds in 2 dagen van oost Vlaanderen tot in Porto een goeie 1900 Km en van daaruit begint dan de rondreis door Portugal. Doe dan steeds een stop in mijn geboorte dorp om het ouderlijke huis te bezoeken en mijn respect te gaan tonen aan het graf van mijn grootouders en dan verder tot in het diepste puntje in het zuiden van Portugal . Dan terug via een andere route weer naar Porto of direct vanuit het zuiden van Portugal via de straat van Gibraltar zo naar huis... Prachtige trip is dat voel het weer kriebelen....

panmanbos

3e Versnelling
ben met de Pan naar marokko geweest (prachtig land en goed eten oosterse hotels aanrader) op de terug weg op visite bij een collega in de algarve, daarna in 3 dagen terug naar huis, via de kust en o.a. Santiago de Compostela en de mooie Pico's de Europa, normandie, Knokke prachtige vakantie geweest.

panmanbos

3e Versnelling
nadeel van zo'n gathering is vaak de drukte, je rijdt in een soort optocht/file de route afhankelijk van het aantal deelnemers, en in oostenrijk hadden we toen 550 pannen en de deelnemers verdeelt over meerder hotels, zodat je het avond evenement naar het hoofd hotel moest lopen, ik zou dan liever eerder gaan en de routes opvragen en lekker rustig met een paar maten de tour rijden.

Tiesemans

Mega Mijlenmaker
Misschien (als er een grote opkomst is) dat ze een mooie handtekeningen actie kunnen organiseren om Honda erop te attenderen dat er véél mensen zijn die willen dat Honda met een voorgangers getrouwe opvolger komt voor de Pan European.
Als dit nog zoveel liefhebbers blij maakt is het toch eigenlijk van den zotte dat Honda niet thuis lijkt te geven?!

elmo

Mega Mijlenmaker
Ja leuk top man..........dit deed ik vroeger ook altijd met het I.M.M. international mini meeting door heel europa.
Geweldige tijden gehad...........

Max

3e Versnelling
Denk niet dat dit gaat helpen Tiesemans, ik rééd voorheen met een Suzuki M1800 het model werdt opeens niet meer gemaakt voor de europese markt , wij die belgen en duitsers hadden ook zoiets als een petitie handtekeningen verzameld via diverse foren, niets hielp ..spijtig !

Tiesemans

Mega Mijlenmaker
@Max maar zijn er daar ook tienduizenden (zo niet meer nog) van geproduceerd en verkocht wereldwijd?!
Ik snap dat de V4 een probleem kan zijn gelet op de nieuwe emissie eisen maar daar moet toch een mouw aan te passen zijn?!

Max

3e Versnelling
Voor mij alleen al hadden ze er 8 gemaakt ...haha allemaal nieuw gekocht en na ongeveer 14 maanden verkocht met 54.000Km !!

Laatst bewerkt door een moderator:

Mister Vogezen

Klokje Rondrijder
Optochten zie je in de States ook vaak.
De gekste motoren en hoe sommigen vrouwen daar dan gekleed lopen of bijna niet gekleed.
Dat zal je in Portugal niet tegenkomen , denk ik.
Het heeft wel iets zo'n meeting voor een Pan bijv , maar met zo'n hoop mensen te samen daar bedank ik toch voor.
Voor wie toch gaat , als het al mogelijk is wens ik toch een fijne reis en hopelijk komen wat foto's en tekst hier op ons forum.
Portugal en Spanje staan ook op mijn lijstje .

Laatst bewerkt:

PandaBlack

4e Versnelling
Dit jaar gaat het hem niet worden. Kan wel dingen plannen maar we weten nog niet hoe Cov zich ontwikkeld. Zeker met de nieuwe Britse variant erbij.

Lijkt me geweldig, zowel de meeting als de reis maar ja.... Eerst een beetje terug naar vanouds dan op vakantie naar Engeland (zou met mijn vrouw bij m'n familie op bezoek dit jaar en dat ging niet door).

2022 is misschien Portugal aan de beurt.

Timbo

Administrator
Medewerker
@Portupan ,

Grapjes en even zijspoor moet kunnen.
Topic over Vlaams - Nederlands was een ander soort Topic.

Nu weer On-Topic "Pan Gathering 2021"

Vr. Gr.
Timbo

tManneke

4e Versnelling
Google translate. :good::jadu:

On topic: ik heb me ingeschreven. Ik had een lang gesprek met hierboven, en er is mij verzekerd dat tegen dan Corona nog slechts een marginaal bestaan zal leiden. Bovendien is het een goed excuus om (aangetrouwde) familie in Portugal op te zoeken. En mijn vrouwke, want die zal dan waarschijnlijk bij haar broers op bezoek zijn. :cool:

Rimconator

Klokje Rondrijder
Zoals al eerder aangegeven heb ik zeker interesse voor deze meeting.

Ik wacht de ontwikkelingen af met betrekking tot Corona, mijn werk en eventuele opdrachten voordat ik me daadwerkelijk ga inschrijven.

tManneke

4e Versnelling
Ik weet niet of dit het juiste topic is voor onderstaande vraag. Zoniet wil ik het gerust verplaatsen. Laat maar weten.

Bon, een en ander met het vrouwke besproken en kogel is door de kerk: ik vertrek begin augustus naar Portugal...
Heb het verplaatst naar de tourtochten. Merci @Rimconator ! Ik had zo ver niet doorgescrold.

Laatst bewerkt:
Bovenaan