1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pan in het museum

Discussie in 'Opmerkelijk' gestart door HaarlemHarry, 15 apr 2018.

1. HaarlemHarry

HaarlemHarry 3e Versnelling

Deze zag ik vandaag ik museum in Schagen. Leuk hè? Vooral omdat ik er met mij eigen Pan1100 naartoe was gereden!

Bijgevoegde bestanden:

• Leuk Leuk x 14
    • Top Top x 1
  2. Ton en Hennie

Ton en Hennie 5e Versnelling

Leuk.

• Leuk Leuk x 1
  3. Oppie

Oppie 5e Versnelling

En ik heb er nog op gereden......yeah !!

• Leuk Leuk x 3
    • Top Top x 1
  4. GotTheSunInMyFace

GotTheSunInMyFace 4e Versnelling

Nice!

• Leuk Leuk x 1
  5. Nick Sax

Nick Sax Kilometervreter

Dat de Pan voor de politie is afgeschreven omdat ze denken dat het zo wiebelt, betekent nog niet dat het een klassieker is en wij er dus nog vele jaren van kunnen genieten.
    Hoort dus nog lang niet in een museum thuis.
    Overigens is het museum in Schagen zeker de moeite waard om eens te bezoeken.
    Heb er echt genoten.

• Leuk Leuk x 1
  6. Garfield

Garfield 4e Versnelling

Leuke foto's, dankjewel !

• Leuk Leuk x 1
  7. Oppie

Oppie 5e Versnelling

516011103_39e05ce5b8.jpg

Dit (overigens een oude foto) is mijn instructeur voor de dienst. Foto genomen op circuit Zandvoort.

• Leuk Leuk x 2
  8. HaarlemHarry

Qua leeftijd hoort de Pan er inderdaad niet, maar ik begreep dat hij dienst doet om kinderen op te zetten die dan op de foto kunnen, vandaar. Ik vond het ook erg de moeite waard. Er aardig wat staan oldtimers auto’s en motoren, scooters en brommers. En illustere auto en motormerken uit lang vervlogen tijden. Van ca de jaren 20 tm jaren 60. Er is ook een hoekje gewijd aan DAF en een ander hoekje aan NSU en de interessante wankelmotortechniek. Voor wie er eens wil kijken ff googelen naar de openingstijden en dagen, want het is niet alle dagen open. Aanrader (en een leuke rit op de motor er naartoe)

• Leuk Leuk x 1
    • Top Top x 1
  9. HaarlemHarry

Wow, wateen foto! Een wheelie zou ik echt niet durven maken!

10. sven.magnus

sven.magnus 5e Versnelling

Ik wil hier geen uitdaging lanceren, maar is er iemand hier op het forum die dat kan, een wheelie met zijn Pan? Dat is dan, een echte PanMan!

• Leuk Leuk x 1
  11. Oppie

Oppie 5e Versnelling

Ik heb de foto overigens niet zelf genomen hoor, hij staat gewoon online.

12. HaarlemHarry

Ik kan het niet hoor!

Ik wil de recreatieve rijder sterk afraden om dit te doen. Een ervaren instructeur of coureur kan deze move wel uitvoeren, maar zou het niet aanraden voor de gemiddelde motorrijder. Het risico op schade en letsel is me te groot.

Ik zeg: En echte PanMan is een verstandige PanMan die veilig rijdt zonder onnodige en gevaarlijke capriolen....

• Mee eens Mee eens x 3
    Laatst bewerkt: 15 apr 2018
  13. Jan KoekePan

Jan KoekePan 5e Versnelling

Mijn Pan is gemaakt om met twee wielen aan de grond te staan...
    Al heeft 'ie power zat voor een wheelie..
    (Heb ik alleen van horen zeggen hoor! :vroem:)

• Leuk Leuk x 1
  14. panmanbos

panmanbos 2e Versnelling

jaren geleden was er een ex-motorcrosser lid van de panclub en deed op de stelvio na elke bocht een wheelie met de 1300 tot zijn vrouw zij nog 1 keer en ik ga lopen!!

15. Oppie

Oppie 5e Versnelling

En ?? Hoelang heeft ze er over gedaan en hoeveel km was het ??

• Lol Lol x 4
  16. Rimconator

Rimconator Mega Mijlenmaker

Na 1 week in het bezit te zijn van de ST1300 samen met de vrouw een stoplichtrace gedaan met een driewieler..

1 keer een wheelie gedaan, dat was meteen de laatste keer. Schrok me wil en heb nog last van mijn nieren.;)

• Leuk Leuk x 1
  17. Paul_U

Paul_U Kilometervreter

Sluit me bij de rest aan.
    Als het en geen eigen materiaal zou zijn, en op een afgesloten terrein, en ik het überhaupt zou aandurven qua ervaring, aanleg etc. zou ik het wel willen proberen.

Maar zoals al werd aangegeven, volgens mij is die Pan bedoeld om op twee wielen rond te rijden, dus dat blijf ik dan ook maar volhouden.

• Leuk Leuk x 1
  18. tbo

tbo 3e Versnelling

Mooie Pan, ik heb er twee gehad in mijn motorcariere. Achter me aan dan

• Lol Lol x 1

Deel Deze Pagina