RogerNosurrender
5e Versnelling
Nou ga vandaag toch werken aan me Pan ga hem iets omhoog zetten voren , ik moet de voorkant echt iets omhoog zetten, hij valt me echt te veel naar en te zwaar naar binnen toe , Bij Rotondes tegensturen omdat hij te veel naar binnen wilt vallen ............en ligt zeker niet aan me banden, dus vandaag de krik eronder en hem voren eens hoger zetten kan niet anders dat ik te veel gewicht op me wiel voren heb ! ........ want me 2 man erop word het nog erger !!!
zelfde ooit gehad met een thunderace, voren wat omhoog gehaald en opgelost! ......
(RIJHOOGTE
Sommige motoren hebben achter een rijhoogteverstelling. Dat wil zeggen dat je de motor omhoog kunt zetten zonder de afstelling van de vering (de veervoorspanning) te wijzigen. Je kunt dan de gewenste statische inzakking instellen met de veervoorspanning en vervolgens de gewenste rijhoogte met de rijhoogteverstelling. Bij de voorvork is het meestal wel mogelijk om de vorkpoten te verschuiven in de kroonplaten; ook dit is een rijhoogteverstelling. Het is soms wel zo dat de vorkpoten in standaardpositie vlak liggen met de kroonplaat; dan kun je de voorzijde op deze manier niet meer hoger zetten, alleen lager.)))
zelfde ooit gehad met een thunderace, voren wat omhoog gehaald en opgelost! ......
(RIJHOOGTE
Sommige motoren hebben achter een rijhoogteverstelling. Dat wil zeggen dat je de motor omhoog kunt zetten zonder de afstelling van de vering (de veervoorspanning) te wijzigen. Je kunt dan de gewenste statische inzakking instellen met de veervoorspanning en vervolgens de gewenste rijhoogte met de rijhoogteverstelling. Bij de voorvork is het meestal wel mogelijk om de vorkpoten te verschuiven in de kroonplaten; ook dit is een rijhoogteverstelling. Het is soms wel zo dat de vorkpoten in standaardpositie vlak liggen met de kroonplaat; dan kun je de voorzijde op deze manier niet meer hoger zetten, alleen lager.)))
Laatst bewerkt: