Pb berichten

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

webster

Administrator
Medewerker
29 okt 2012
1.736
1.990
882
40
Papendrecht
www.st1100-1300.eu
Type motor
Anders
Beste mensen

ik krijg nu van diverse kanten te horen

tenminste dat is het gerucht wat nu de ronde doet

dat wij als beheerders PB berichten lezen

dit is echter niet mogelijk de data is versleuteld in de database en er bestaan geen mogelijkheden tot lezen

ik vind het jammer dat er mensen zijn die dit soort berichten verspreiden , dit haalt bij mij de animo
weg om actief met het forum bezig te zijn.

ik zou graag willen dat de persoon of personen dit dit vertellen aan mensen zich bij mij melden
ik zou namelijk graag de reden willen weten waarom dit gedaan wordt

verder laat ik het hier even bij , het moest mij even van het hart

hopelijk kan dit snel uit de wereld geholpen worden

S-Tsw-1300

Mega Mijlenmaker
3 nov 2013
1.888
861
113
Zeewolde
Type motor
ST1300
Ik gebruik een forum alleen als ik het vertrouwen heb dat er niet ' geklooid' wordt door de beheerder(s). Als ik daar maar enigszins een vermoeden van zou hebben was ik niet actief op het forum. En zoals je ziet, ik ben er....!

Rex, laat je niet ontmoedigen door een paar mensen met een iets te levendige fantasie.
Ik (we) ben (zijn) ontzettend blij met dit forum en hopen dat het nog heel lang blijft bestaan. Yahoo:Good:bravo::vroem:

Jur

Mega Mijlenmaker
16 aug 2013
2.400
782
113
53
Steenwijkerland
Type motor
ST1100
Rex,

FF een PB die iedereen kan en mag lezen,

Ik ga er in iedergeval van uit dat de beheerders en dus ook jij dit niet kunnen en als je het kon, niet zou doen.
Je zou er niet eens de tijd voor hebben, mogelijk zijn dit vele berichten per dag.

Voor iedereen die denkt dat het internet veilig is,
  1. stuur niets via het internet, ergens is er altijd wel iemand die het leest.
    • De ontvanger,
    • de NSA,
    • andere geheime diensten,
    • hackers,
    • eigenaren van datacentra,
    • Jaren later komt iets weer naar boven omdat berichten eerst 3x de wereld rond gaan voordat het bij de ontvanger aankomt.
  2. surf niet over het internet, ergens is er wel iemand die bijhoud waar u bent geweest.
    • zoekmachines als Google,
    • eigenaren van site's, niet voor niets dat u lokale reclame op bepaalde site's krijgt.
  3. Sla niets op in de Cloud, tenzij u er zeker van bent dat u weet wie de eigenaar is, en dan nog.
  4. Mobiele telefoon uitzetten, provider weet waar u bent.
  5. Pinnen? Bank weet waar u was en wat u kocht.
  6. Navigatiesystemen houden bij waar u bent geweest.
  7. Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar uh,,,,, Kom op zeg! Durf te leven, ben je van bovenstaande bewust en heb vertrouwen in de mensen die deze site in de lucht houden. Doe daar je voordeel mee.

Rex, Thanks man voor het werk dat jij en de anderen doen :bravo::bravo::bravo:

Laatst bewerkt:
H

Huubxxl

Guest
Als iemand niet wil dat iemand anders het leest moet die maar bellen.
Mij maakt het niet uit of het kan of niet
Wat ik niet wil dat een ander leest schrijf ik niet ;)

Laat ze maar ...

Ieniemienie

Kilometervreter
24 jun 2015
1.100
1.414
113
54
Zaandam
Type motor
ST1300
Hallo Rex, en trouwens alle andere webmasters en moderators,

Dank jullie wel. En dat is echt serieus gemeend. Dat jullie zoveel tijd, moeite en energie belangeloos in dit forum stoppen. Ik als digibeet en lid van dit forum heb heel veel plezier en leer een hele hoop dank zij dit forum.
Ik zou het dan ook heel erg vinden als de stekker eruit zou gaan omdat er van alles geroeptoeterd wordt.

Jammer genoeg zul je altijd figuren vinden die niet iets positief te melden hebben. Jammer, ze kunnen beter hun b*k houden en een hobby zoeken. Want waarschijnlijk hebben ze niks beters te doen dan azijnzeiken.

Wij, Tommie en ik, sluiten ons dus volledig aan bij de reacties van Ton, Jurgen en Huub.

Ga zo door en laat een stelletje graftakken onruststokers niet jullie en onze dag verpesten!

Groetjes,

Inez

KochNL

4e Versnelling
1 sep 2013
243
111
43
Enschede
www.jeroenkoch.nl
Bijzonder weer dit. Ik ga gewoon uit van de integriteit van de mensen op dit forum. Dus inderdaad zelfs als anderen de pb's zouden kunnen lezen neem ik gewoon nog steeds aan dat ze het niet zouden doen.

Ik vind dit een fantastisch forum en ook gaaf om te zien dat het zo enthousiast onderhouden wordt. Hulde aan allen!

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

MINIBENZ

Klokje Rondrijder
29 okt 2012
3.412
1.041
413
49
Purmerend
Type motor
ST1300
Als moderator rijst bij mij nu de vraag wat voor belang ik cq de moderators zouden kunnen hebben bij het lezen van pb's.
Wat daar in verstuurd wordt is vertrouwelijk tussen de 2 partijen.
En mocht daar onenigheid door ontstaan dan is het aan de leden om daar mee om te gaan. We kunnen alleen bemiddelen of maatregelen nemen als 1 van beide partijen onheus bejegend wordt. Niks meer en niks minder.

marc pan

Klokje Rondrijder
4 nov 2012
4.689
2.158
113
53
Westmalle, België
Type motor
ST1300
Ik sluit mij ook aan bij al het vorig schrijven, en kan er een kleinigheid aan toevoegen.
Laat je gewoon niet misleiden Rex en doe zo voort met het forum, je hebt samen met de andere moderators al veel bereikt.
En zielenpootjes zullen er altijd zijn en ze zijn in de minderheid, maar ze kunnen dikwijls op ne mens zijn systeem werken.

Mark612

5e Versnelling
5 mrt 2015
432
431
63
50
Voorhout
Type motor
ST1300
Beste Rex en alle webmasters en moderators van dit prachtige forum,

Jammer dat er weer onrust ontstaat door dit soort duistere berichten, laat jullie er niet door ontmoedigen en keep up the :good: work.

@ Alle forumleden, laten wij dan melding maken wanneer wij dit soort geruchten horen en van wie. En wat mij betreft mag dat openbaar op het forum.

Mvg.. Mark

Ome Noot

Moderator
Medewerker
29 okt 2012
4.235
2.680
413
57
Schiedam
www.piettastisch.nl
Type motor
ST1300
Ik durf er een maandsalaris op in te zetten en mijn handen voor in het vuur te steken dat Webmasters en moderators beslist GEEN peebee's lezen.
Zou van de gekke zijn natuurlijk.
Een PB.. de afkorting zegt het al.. een PERSOONLIJK BERICHT.
Dat is iets tussen ten minste twee partijen.
Dat gaat het, noem het maar even het Kernteam, geen fluit aan.

Het is mij wel bekend dat er een forum bestaat waar de webmaster wel de PB's kan meelezen en ook ingrijpt als hij of zij het niet eens is (zijn) met het geschreven ding.
Op ons mooie forum is dat dus NIET het geval.

Dus waar de geruchten vandaan komen weet ik niet, maar ik roep dan ook diegene (n) op dit dit gerucht verspreidt heeft of hebben hier onmiddellijk mee te stoppen.

Mijn excuses voor het hoofdlettergebruik,,,
Noem het emotie..

elmo

Mega Mijlenmaker
24 mei 2014
2.495
1.924
113
45
biddinghuizen
Type motor
ST1100
@ ome noot
Ik durf er een maandsalaris op in te zetten ........je ken dat tientje van mij wel krijgen hoor. ..[emoji6] [emoji23] [emoji23] [emoji23]

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Zonneschijn76

Kilometervreter
9 jul 2013
1.217
458
113
@Ome Noot
Met zo'n een laag inkomen zou ik deze ook wel durven verwedden ;), een grapje uiteraard.

Bij mij is er in ieder geval geen enkele twijfel aan de integriteit van de webmaster of welke moderator ook!
Daar heb ik namelijk de volste vertrouwen in en niets dat er toe bijdraagt om maar enige twijfel te hoeven hebben.

Daar wil ik hen ook van harte voor bedanken!
Dat zorgt dat het voor mij vertrouwd is om me te begeven op dit fijne forum.

Met het volste vertrouwen, dankjulliewel!!!

Gr.

Zonnecollector76

Eefje

Kilometervreter
29 okt 2012
1.056
1.164
413
36
Enschede
Beste mede-panrijders.
Jullie steun en vertrouwen wordt zeker gewaardeerd, dank hiervoor.

Daaropvolgend denk ik niet dat dit de insteek is van Rex om de melder(s) hierop aan te spreken. We zijn namelijk blij dat, wanneer er iets is, dit gemeld wordt.

De eerste post is bedoeld als een melding om zoveel mogelijk lezers zo snel mogelijk te bereiken en hiermee het gerucht hopelijk uit de wereld te helpen.

Laten we de melder (s) dan hierbij ook in hun waarde laten.

Het moet mogelijk zijn om ook vervelende dingen te bespreken. Daar willen we dan ook voor open staan.
Ik persoonlijk zou het nog vervelender vinden wanneer het helemaal niet gemeld zou worden.

Maar alsnog , bedankt voor het vertrouwen.

ThunderSTreak

Mega Mijlenmaker
12 okt 2013
2.107
2.749
113
Omgeving Breda
Heel herkenbaar Rex.....zeg ik als oude moderator van een ander forum....

Gewoon jammer dat mensen dat alleen al denken..... Het is gewoon onmogelijk.

• Like
Reactions: Jur

Geert.L

5e Versnelling
Heren en dames webmasters beheerders van dit forum.
Laat je hierdoor niet ontmoedigen.
Het is natuurlijk vervelend dat iemand zoiets doms wil verspreiden.
Wat voor nut zou het ook al hebben en wat voor een pak werk zou het zijn alle pb's te lezen (als dit al zou kunnen)

Jullie doen hier prachtig werk en laat je hierdoor niet van de wijs brengen.

Mootje1300

5e Versnelling
9 okt 2014
787
857
93
43
Utrecht
Type motor
ST1300
Rex is een TOP gozer!!
Daar kan ik jullie aardig wat over vertellen.
staat voor iedereen klaar.
Het hoef allemaal geen goud te kosten. Maar (HET MOET WEL LEUK BLIJVEN!!)
Zoals we allemaal weten heeft rex ook kosten. Huur Cave, Electra, klein materiaal, onderhoud van dit mooie FORUM,
En naast kosten besteed Rex ook veel eigen tijd hier en der om ons hier allemaal tevreden te houden.
Ik denk dat sommige hier niet echt bij stil staan.

Sent from my iPhone using Tapatalk