Potjes Mentos

tManneke

5e Versnelling
Ik heb geen cardan vet meer nodig met de Super Tenere. :vroem:
Maar k zal een leeg potje opzij houden voor je.
Zit wel statiegeld op zulle. :jin:

panman1100

Onovertroffen Panverslijter
@marc Pan , Jij wilt het vet verkopen , schaf dan van die kunststofpotjes met deksel aan , zo duur zijn die ook niet.
Die van 75 ml kosten zo rond de 30 eurocent per stuk.
Dan kan je gewoon verder gaan met slijten van je koopwaar.

Om nu te gaan dreigen dat je stopt met de verkoop van je cardanvet als je geen potjes krijgt , getuigt niet van smaak/stijl.:angery:

Henry W

5e Versnelling
@marc Pan Action is je beste vriend

wannneer je klanten het potje niet degelijk genoeg vinden
( want het vet is het wel )

gooien ze het thuis over in wat ze zelf willen

positief benaderen
:biker:

marc pan

Klokje Rondrijder
@panman1100 Henk het is al zeker niet de bedoeling om dreigend over te komen,
En vele potjes zijn ook niet trouwens bestand voor het vet. ( lossen gedeeltelijk op )
En die van Mentos zijn prima geschikt en handig.

en het is zoals @waffie schrijft
Die marc Pan meent er helemaal niets van....(Vlaamse humor met een ondertoon):angel:
Die is zo verzot op de gedachte om iemand van dienst te willen zijn.

dat ontneemt niemand van hem

PandaBlack

5e Versnelling
Ok dit klinkt raar maar @marc Pan ..... Heb je er wel eens aan gedacht contact op te nemen met Mentos? Veel producenten zijn trots genoeg om consumenten van wat spul te voorzien. Zeker als je de ego streelt. Zo heb ik eens een doos van 100 pakjes 4st Jawbreakers fireballs gekregen omdat mijn vrouw zei dat de Amerikaanse heter zijn en ik hun merk verdedigde in het argument. Kreeg gratis een blister verpakking :D

Steek wat veren in de kont over hoe goed hun producten zijn en dat dat al begint bij de potjes. Leg uit dat veel mensen jouw potjes willen omdat de containers zo ideaal zijn maar dat jij er niet (meer) tegen op kan kauwen. Misschien kan je als ze geen gratis potjes willen geven voorstellen de productiekosten van de potjes te betalen. Zal niet meer zijn dan 5cent per potje voor Mentos.

Bovenaan