Remzuigers

frankie

3e Versnelling
20 okt 2019
107
93
28
44
huldenberg (België)
Type motor
ST1100
Hallo iedereen,

Amai originele onderdelen van Honda zijn pokke duur. Ik vroeg een offerte voor 6 remzuigers (voor en achterremmen) en bijbehorende rubberen ringen. Prijs 326.19€
Ik zal ze bestellen bij japparts of wemoto scheelt bijna de helft.

Grts

• Wow
Reactions: Mister Vogezen

waffie

Kilometervreter
7 nov 2012
1.225
1.106
113
Etten leur/Sprundel
Type motor
Geen
dat van amai zie ik anders ,

dat een gemiddelde ST1100 weinig meer opbrengt doet geen afbreuk dat toen deze machine op de markt kwam (1990) in Nederland nog bijna 25.000 gulden koste
Afgezet tegen de gemiddelde inflatie zou dat naar huidige maatstaven nu bijna € 26.000 moeten zijn
de desbetreffende wisselstukken die al ruim 30 jaar gestockeerd moeten worden zijn ook geïndexeerd en vandaar dat deze kosten wat ze kosten
gelukkig heb je ook de keuze voor aftermarket maar dat zijn dan niet de originele
dit moet je in gedachte houden..... het is zoals het is

elmo

Mega Mijlenmaker
24 mei 2014
2.623
2.105
113
45
biddinghuizen
Type motor
ST1100
Het valt me op dat jij de prijzen altijd probeert recht te praten........het blijft wat je zegt een gigantisch bedrag en er zijn genoeg andere/betere opties.
Mijn zuigers hebben 60 euro gekost en ik weet dat het nog goedkoper zou kunnen.
Ik kijk ook voor de beste deal dus niet oem tenzij je veel geld kwijt wil.

Guardian

5e Versnelling
7 mei 2018
654
303
63
Type motor
Geen
@frankie Er vanuit gaande dat jouw vraag betrekking heeft op niet meer bruikbare zuigers in jouw machine, is het totaal vervangen van, (van de remklauwen), van een sloop machine geen optie dan ???
In het verleden zelf ook wel eens gedonder gehad met een remklauw op het achter wiel. Via @panman1100 bij een bekende hier een andere gemonteerd en werkt nog steeds perfect!

• Leuk
Reactions: panman1100

frankie

3e Versnelling
20 okt 2019
107
93
28
44
huldenberg (België)
Type motor
ST1100
Nee niet nodig
De zuigers gingen er redelijk makkelijk uit maar iemand heeft er ooit met een tang opgezeten om èèn of andere reden en daar zit dan ook de corrosie en diepe krassen nu.
Ik vind wel een oplossing hoor....

Bedankt

• Leuk
Reactions: Guardian