Jas/Broek Review Macna Impact Pro

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

GotTheSunInMyFace

4e Versnelling
18 jan 2017
329
94
43
37
Zwolle
Type motor
ST1100
Duidelijke review. Helemaal goed. Nekmaat 41 is helemaal niet te gek. Heb ik zelf ook en ik ben zeker niet stevig. Bedankt voor het informatieve filmpje

Ome Paul

Kilometervreter
2 aug 2016
1.351
459
83
33
Dordrecht
Type motor
ST1100
Leuke review :)

Beste advies is inderdaad altijd: pas in de winkel. Blindelings op internet bestellen is riskant, zeker gezien de prijs van motorkleding.

Lek bij je rechterarm, valt je handschoen er wel overheen?

Edi

5e Versnelling
18 jul 2017
499
203
43
44
Alblasserwaard
www.edistuut.nl
Type motor
ST1300
Hoi Ome Paul, Neen handschoen zit in de jas, ivm de regen. Anders loopt het water m’n handschoen in als ik stil sta [emoji33] en dat is niet fijn.

(Was ik toch niet duidelijk genoeg in m’n filmpje [emoji848])

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Manus

5e Versnelling
21 jan 2016
578
496
93
68
Valkenswaard
Type motor
Anders
Welke jas zou je nu kopen met deze wetenschap?

Edi

5e Versnelling
18 jul 2017
499
203
43
44
Alblasserwaard
www.edistuut.nl
Type motor
ST1300
Niet naar het geld kijkende, de Revit Dominator, helaas niet met iets Geels leverbaar. (ja een "vest")

Verstuurd vanaf mijn BV9000Pro met Tapatalk

Jan KoekePan

Kilometervreter
4 sep 2017
1.270
464
83
56
Schoonhoven
home.hccnet.nl
Type motor
ST1300
Rev'it, daar hoef ik niet zo lang over te twijfelen...
Heb er diverse setjes van, van steenkoud tot snikheet zit ik er netjes bij...
En ook leuk (sorry België) een Nederlands product, voor een betaalbare prijs! ;)

Mister Vogezen

Mega Mijlenmaker
27 sep 2016
2.118
536
113
54
prov Antwerpen
Type motor
ST1300
Jan ,
ik voel me helemaal niet aangesproken.
Maar wij hebben de " vogelkesmarkt " .
Haha.

Oh ja ,
ik heb ook Rev'it spullen .
De Tornado broek en jas met een mooi label " made in Sjiena " erin , sokken , een geel hesje en een witte baseball cap.
Puik materiaal en ik draag het graag.

Laatst bewerkt:

Pannos

Mega Mijlenmaker
30 mei 2016
1.872
715
113
35
Spijkenisse
www.fordmondeoclub.nl
Type motor
Anders
Heel herkenbaar!

Ik heb z'n voorganger en loop tegen hetzelfde aan, dat ratelsluitinkje boven schiet steeds los en de rits ritst niet zoals het moet.

Stuur het filmpje eens naar Macna, doen ze echt wel iets mee!

Ton en Hennie

5e Versnelling
5 nov 2017
498
133
43
64
Voorthuizen
Type motor
ST1100
Goed verslag. Zouden ook welkom zijn van andere motor gerelateerde producten. Ervaring uit de praktijk. De beste informatie voor de forumleden.

Eddy DM

5e Versnelling
2 jul 2013
545
221
43
Antwerpen
Type motor
ST1100
Niet naar het geld kijkende, de Revit Dominator, helaas niet met iets Geels leverbaar. (ja een "vest")
Heeft toch niet zo'n lovende reviews; en dat voor een jas van, pakweg €1000-

Manus

5e Versnelling
21 jan 2016
578
496
93
68
Valkenswaard
Type motor
Anders
Heb ook zoiets gelezen.
Binnenwerk zag er na een paar seisoenen al afgedragen uit.
Zou niet mogen voor die prijs.
Zit nu te kijken naar Stadler.
Ik weet het; peperduur, maar je wil niet weten wat een berg motorkleding ik in de schuur heb liggen die tegengevallen is.
De bedoeling is nu de laatste jas met zakken te kopen, dus moet minimaal 10 jaar meekunnen.:vroem::vroem:;);)

Eddy DM

5e Versnelling
2 jul 2013
545
221
43
Antwerpen
Type motor
ST1100
@Edi : gewoon op de site van Rev'it zelf, onder Dominator. Zoals Manus schrijft: snel een afgedragen uitzicht - weinig bescherming tegen de koude.

Mister Vogezen

Mega Mijlenmaker
27 sep 2016
2.118
536
113
54
prov Antwerpen
Type motor
ST1300
Zoveel keuze , zoveel merken en zoveel modellen.
Wat is goed , degelijk , sterk , slijtvast , waterdicht , zit aangenaam , ....??
De keuze is niet gemakkelijk en als je ergens over een bepaald kledingstuk een review kan lezen kan je conclusies trekken en anders wordt het kopen op goed geluk ook al zal de verkoper beweren dat je de beste jas koopt ooit.
En dikwijls ben je ook een hoop centen kwijt want we moeten eerlijk zijn , motorkledij die een beetje deftig is gemaakt is niet echt goedkoop en dan nog moet je altijd afwachten of het is wat je ervan verwacht.
Persoonlijk vind ik dat zomerkledij gemakkelijker is om te kiezen dan winterkledij.
De eisen aan zomerkledij zijn anders.
Het moet niet warm zijn , niet waterdicht bv.
Wel veilig natuurlijk en de meeste van die zaken hebben degelijke elleboog en schouderbescherming.
Rugbescherming , njet.
Dat is in vele gevallen zielig en daar kan je beter zelf extra in investeren zoals ik een paar jaar geleden een Vanucci rugprotector heb gekocht.

https://www.motozoom.com/vanucci-weste-damesgr-xs-ruckenprotektor-schw-berr.html?colorid=379742

1 Tje zoals deze maar met andere kleuren ( voor venten ! ) en was enkele jaren terug de beste protector in een test van Moto Plus.
Dat foampje dat in mijn zomerjas zat was niets waard , de poes slaapt erop en heeft het lekker warm :).

Zeurdoos

Kilometervreter
22 mei 2016
1.466
597
113
37
Bergen op zoom
Type motor
ST1100
Nou ben erg benieuwd heb mede naar aanleiding van dit filmpje de jas besteld nu wachten tot hij binnen is ;) want da lucht lek probleem ga ik noet hebben want mijn regen handschoenen hebben een dubbele machte in onder de jas en 1 de over ;)

Zeurdoos

Kilometervreter
22 mei 2016
1.466
597
113
37
Bergen op zoom
Type motor
ST1100
@Edi Ga hem as maandag uitproberen in de regen hoop ik en ben heel erg benieuwd :biker:
postings automatisch samengevoegd:

Zit goed en ziet er netjes uit dus nu kijken hoe hij is in gebruik ;)

Zal mijn bevindingen hier ook wel posten :good:

Laatst bewerkt: