1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Riemwisseldag Sprundel - Zondag 12 augustus 2018 + BBQ

Discussie in 'Evenementen' gestart door Sancho Panza, 13 jun 2018.

1. Sancho Panza

Sancho Panza 5e Versnelling

upload_2018-6-13_5-47-45.png

Op zondag 12 augustus 2018 organiseer ik weer een "Wisseldag", inclusief BBQ.

Inschrijven als "Wisselaar" voor deze dag loopt via de groepsaankoop: LINKJE

Het minimale aantal voor de BBQ is 15 bourgondiërs, maar je hoeft dan uiteraard geen riem te wisselen.
    Gewoon, voor de "gezellig" kan dus ook! Gráág zelfs, want het is ook écht gezellig op zo'n dag... :)

"WISSELAARS"
    -01 Michiel Folgers (voorkeur 5 of 19 augustus) maar 12 augustus wordt gevraagd op het werk.
    -02 Roel: 12 augustus, ook koplamp doorlussen. Relais nodig indien geen ABS fiets.
    -03 Guardian (Guus): 12 augustus
    -04 Vosje (Henry): 12 augustus, ook graag Stebel plaatsen.
    -05 MartinBpan 12 augustus
    -06 Ysegrim (Daniël): 12 augustus, ook koplamp doorlussen. Relais nodig indien geen ABS fiets.
    -07

"BBQ"
    -01 Tim....................................................... -11 Marc Pan
    -02 Roel...................................................... -12 Rorick
    -03 Michiel Folgers.................................... -13
    -04 Guardian.............................................. -14
    -05 Pan 35i................................................. -15
    -06 Sander.................................................. -16
    -07 Dennis................................................. -17
    -08 Olaf...................................................... -18
    -09 IJskonijn.............................................. -19
    -10 MartinBpan.......................................... -20

• Leuk Leuk x 1
    Laatst bewerkt: 20 jun 2018 om 06:04
  2. John77

John77 3e Versnelling

Ik begrijp dat de datum definitief gekozen is. En da's precies het weekend dat ik aan de roadtrip begin.
    Helaas moet ik me dus afmelden voor de BBQ. Jammer, had al een haantje op het oog..
    Maarrr, er melden zich vast nieuwe carnivoren voor die tijd., en Karel ( het haantje ) is er vast ook niet heel rouwig onder.

next time!

3. Sancho Panza

Ik heb het lijstje bijgewerkt en er volgt zeker nog een next time! Roadtrip langs de KFC, ben je er in gedachten tóch bij. :)

• Lol Lol x 1
  4. Sancho Panza

MartinBpan is toegevoegd aan de lijst en vult plekje 5.

5. Ysegrim

Ysegrim Motorrijles

Ik heb me ingeschreven voor de wisseldag op 12 augustus. Hierbij reken ik op de kennis en kunde van collega's, want zelf heb ik geen idee hoe ik hier moet aan beginnen.

Wat de BBQ betreft wil ik graag een handje toesteken, dat lukt me al iets beter. Indien gewenst wil ik ook in het nodige EHBO-materiaal voorzien. (Ben ambulancier).

6. Sancho Panza

Daarom organiseer ik deze Wisseldagen ook, dan weet je namelijk zeker dat het ook goed gebeurt.
    Als er tijd is lopen we ook meerdere belangrijke zaken van je fiets na, o.a. de meenemer, remmen, poreuze koelvloeistoftankjes, waterslangen voor wat betreft het zichtbare deel...

Wat niet ter plaatse kan worden opgelost wordt provisorisch(?) gefixed en krijgt dan gewoon een aparte vervolgafspraak.

Voor de BBQ hoop ik wat dames op te trommelen, deze hebben tóch die "magic-touch" qua finesse en de volledige aandacht voor het mooi bruin kleuren van de worstjes enzo.

Hopelijk is het niet overduidelijk dat dit geslijm is, maar de mannen zijn dan nu eenmaal aan het "werk".
    Ging vorig jaar ook fantastisch maar het is uiteindelijk een mooi samenspel tussen man en vrouw geworden. :)

@keesje500, aangezien jij in de buurt woont... Zouden jij en je vrouwtje ook aanwezig willen zijn op 12 augustus?

Alleen je nieuwe motor meenemen als het een Pan is, een Honda mag ook nog wel, anders kom je maar lekker op de bromscooter! :Biggrin

• Leuk Leuk x 1
  7. Sancho Panza

EHBO is trouwens fijn, maar ze zijn best handig, die jongens... Ik verwacht dus géén problemen! :Biggrin

• Lol Lol x 1
  8. Ysegrim

Ysegrim Motorrijles

Des te beter. Maar ik heb toch altijd wat materiaal bij. Zowat iedereen die in mijn ziekenwagen terecht komt had dat ook niet verwacht.

Ik kijk echt uit naar deze dag. Bijzonder tof en aangenaam dat jullie dergelijke initiatieven nemen!!

9. Sancho Panza

Het blijft behoorlijk aanpoten maar de aanwezigen helpen een handje mee en de sfeer is altijd goed.
    Het zonnetje scheen tot nu toe altijd en overal ligt het plastic op een hoopje, BBQ'tje d'r bij.

Maar we moeten er toevallig tóch zijn joh! Doen we meteen even een paar riemwisseltjes... :)

10. Dennis

Dennis The Preacher

Hee @waffie, optie dat je leuk setje banden kunt aanbieden tijdens de wisseldag???

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

11. waffie

waffie Kilometervreter

Help Dennis

de definitie"Een leuke banden set" is een lastige
    Ik kan namelijk niet inschatten wat leuk moet betekenen.
    Ik zelf vind al gauw iets leuk en gezellig
    maar op het 2e deel

Gaat het dan over het merk
    Over over het type band
    Of is het juist een lagere prijs
    Of juist om alles tegelijk
    en op de vraag aanbieden.... ofwel aanprijzen, onder de aandacht brengen,
    Hoe commercieel mag ik het doen ?

ehhhhh ja ja..

Maar ik heb het
    Bij aankoop van een banden set een spuitbus kettingspray cadeau of een elektronische bandenspanningsmeter van Continental twv € 19.95 :)

12. Dennis

Dennis The Preacher

Kettingspray, altijd handig voor een 1100
    Weet ik veel, dan roep je dat mensen x% korting krijgen op de band die ze willen.
    Sturen ze jou pb, komen ze lekker naar sprundel en wordt het nog gezelliger.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Deel Deze Pagina