SM motofeet voor de 1100 en 1300

Farry

2e Versnelling
Check, deze week gespot op hun Instagram

Is een Pools bedrijf, en voor de ST1100 & ST1300 staat het product nog niet op de site...

I mamy to, gotowe poszerzenia dla modeli Hondy ST1100 oraz ST1300, w całości wykonane ze stali nierdzewnej 3mm wypalanej techniką laserową.

Osoby chętne do zakupu zapraszamy do kontaktu.
Langleven Google Translate...
And we have it, ready-made extensions for the Honda ST1100 and ST1300 models, entirely made of 3mm laser-fired stainless steel.

Please contact us if you want to buy a product.
Mailtje gestuurd... (ja ik parkeer regelmatig onverhard, en heb daarom een plankje in de koffer liggen)

--- Update ---
Kosten 33,- euro inc verzenden naar NL
(levering +/- 5 werkdagen)

Screenshot 2021-06-04 at 23.06.57.pngScreenshot 2021-06-04 at 23.06.31.png

Laatst bewerkt:

Farry

2e Versnelling
@Mister Vogezen
Ik heb al vaker via Allegro besteld.
Vind het ondanks de taal handicap een betrouwbaar platform.
Tot op heden nul keer van de 7 aankopen (variërend van enkele euro's tot €300) opgelicht of onredelijk behandeld.
Gok dat de voetsteun voor de ST1100 (op basis van de prijzen van de andere voetverbreders) zo'n €25 gaat kosten excl. verzending.
Bestelling geplaatst, ik had de zelfde inschatting gemaakt van zo'n 25,- euro. Met verzendkosten komt het uit op 33,- euro.

Kijken of het wat is, zal wel een foto posten wanneer ik hem binnen heb.

Tiesemans

Mega Mijlenmaker
Ah @Farry daarom denkt die verkoper dat ik net van hem gekocht heb LOL
Jij hebt al besteld.
€33 idd.
We gaan het meemaken, bestelling geplaatst.
Voor wie ook interesse heeft:
Even via Facebook aantikken in privé chat en dan je emailadres geven en dan stuurt hij een betalingsverzoek als commerciële partij dus je hebt gewoon kopers bescherming.

@franske71 voor de GS hebben ze er ook eentje. ;)
(Evenals voor nog véél meer andere fietsen).

Laatst bewerkt:

marc pan

Klokje Rondrijder
Maar @marc Pan, voorkomen is toch beter dan genezen?
Juist daarom, plaats eerst valbeugels voor het te laat is.
Voor 7 van de 10 panners die bij mij langs komen voor valbeugels was het al te laat.
Zelfs twee weken geleden een forumlid die bij langs kwam voor een setje valbeugels te plaatsen,
vertelde het mij, dat hij 2 uur te laat was een schade had opgelopen met de zijkoffer.
Vond het anders wel echt jammer.

JanDK

4e Versnelling
Lukt mij niet om contact te leggen...hoe heb je dat gedaan ? Wil anders meeliften op je bestelling

Farry

2e Versnelling
@Tiesemans haha! Hij gaat hem maandag verzenden. Hij vroeg mij ter bevestiging nog de maten van de base. Jou ook? Zijn Prototypes waren ook van Pans met al aardig wat kilometers. Tussen de twee RVS plan zit een ABS kunststof (denk van een 3d-printer) die je zelf nog iets kan bijwerken. Gaan het zien!

@JanDK, Ondertussen contact weten te krijgen? Ik heb al besteld, allicht kan je nog een belanghebbende vinden met wie je kan mee liften? Ik heb via Instagram contact gehad. Maar het is een Pool, het is weekend en ja ik denk: “Na zdrowie“

Hij vond het erg leuk dat er belangstelling was vanuit het buitenland voor zijn producten.

Bromsnor

3e Versnelling
@Tiesemans haha! Hij gaat hem maandag verzenden. Hij vroeg mij ter bevestiging nog de maten van de base. Jou ook? Zijn Prototypes waren ook van Pans met al aardig wat kilometers. Tussen de twee RVS plan zit een ABS kunststof (denk van een 3d-printer) die je zelf nog iets kan bijwerken. Gaan het zien!

@JanDK, Ondertussen contact weten te krijgen? Ik heb al besteld, allicht kan je nog een belanghebbende vinden met wie je kan mee liften? Ik heb via Instagram contact gehad. Maar het is een Pool, het is weekend en ja ik denk: “Na zdrowie“

Hij vond het erg leuk dat er belangstelling was vanuit het buitenland voor zijn producten.
Heb via Instagram contact gehad, voor de ST1300 had hij hem niet op voorraad. Hij zou berichten als hij ze weer heeft.

Tiesemans

Mega Mijlenmaker

Hij stuurde mij:
Wiemy, że Honda pomimo jednego numeru seryjnego stosowała troszkę zmienione podstawy stopki, wyślemy dwie formy wewnętrzne
(Google vertaald)
We weten dat Honda, ondanks één serienummer, een licht gewijzigde grondplaat heeft gebruikt, we zullen twee interne mallen sturen.

Dus waarschijnlijk jij ook? Anders gaan we het wel zien .. Komt denk ik wel goed, gozer maakt een eerlijke en sympathieke indruk op me.

COLUMBO1963

5e Versnelling
Weet je wat ik mij afvraag. Veel motards hebben al eens te maken gehad met zachte, modderige, drassige, etc. ondergrond.
Ik heb bij geen enkel van de moto's die ik al gehad heb een zijpootverbreder gevonden in het boordmateriaal. Dit kan toch niet zo moeilijk zijn om dit te voorzien? Ik ben toch niet de enige die eraan denkt toch.

Jan Koekepan

Klokje Rondrijder
Had eerst altijd een plaatje multiplex bij me van 10 x 10.
Kost (nagenoeg) niks en helpt prima. Nu een voetplaatje op de XT1200.
Is voor een allroad (die doet waar ie voor gemaakt is) onmisbaar.
12 euries via IeBee.de lag binnen no-time op de mat in een discrete envelop..

SEC

Kilometervreter
Vind de motofeet ook mooi en makkelijk voor zacht ondergrond.
Een probleem is ik heb geen insta of wat er op lijkt .
Is er iemend op het forum met een ST1300 die er 1 gaat bestellen
Zou ik graag in mee willen gaan voor nog 1.
Gr sec

Farry

2e Versnelling
Ik kan ook geen Pools, Ik heb via Instagram contact gezocht. Ik begreep dat er ook mensen hem via Facebook hebben weten te bereiken.

In de eerste post staat een link naar zijn instagram en anders hier link

Mister Vogezen

Klokje Rondrijder
Ook ik heb steeds een klein balkje bij met een koordje eraan.
Als het wat zachte ondergrond is maar ook omdat het soms wat dieper is dan je verwacht biedt het blokje van een cm of 5 hoog de nodige bijstand en staat de motorfiets wat rechter.
Al verschillende malen kunnen gebruiken.
Zo'n verbreder is wel leuk maar is plat wint niets in hoogte.

Tiesemans

Mega Mijlenmaker
Ik gebruikte de Facebook chat met Google vertalen en dat ging uitstekend.
Vervolgens heeft hij mij een PayPal betalingsverzoek gestuurd, is inmiddels betaald.
Ik heb hem foto's beloofd, die zal ik hier ook posten.

Tiesemans

Mega Mijlenmaker
Ik heb inmiddels contact gehad.

Voor het vlotste contact kun je een mailtje sturen naar de bedenker/verkoper.
Dit kan in het Engels of in het Pools.
Dat gaat prima via https://translate.google.com/?hl=nl
Ik adviseer te betalen via PayPal.
De verkoper verstuurt dan een commercieel betalingsverzoek (dus met kopersbescherming) en vlot erna stuur hij hem op.

Wacht wel eventjes met bestellen tot Farry en ik beide ons betaalde product hebben ontvangen.
Dan weten jullie zeker dat je krijgt waarvoor je betaald.

kcools

3D printer
Ben heel erg benieuw hoe dik het onderste plaatje is. Heb wel interesse maar ook mijn bedenkingen.
Ik heb een kortere schokbreker achter waardoor de achterkant wat lager is en ik mijn voeten beter aan de grond kan komen.
De zijstandaard is gewoon origineel en dat zie je terug doordat de motor veel meer rechtop staat. Door de zijstandaard nog meer te verlengen kan dat nooit beter worden.

Een optie zou kunnen zijn de zijstandaard en de middenbok in te korten, maar of dat de beste optie is?
De middenbok zie ik wel mogelijkheden, maar de zijstandaard, kan je dat materiaal zomaar lassen?

PandaBlack

5e Versnelling
@kcools Kees is het geen idee om de zijstandaard's hoek aan te laten passen? Met brommers vroeger meer dan genoeg laten doen. Was destijds een stijl ding. Heb op de computer hieronder nog een meeting foto met een Yamaha Aerox die echt zowat in een hoek van 45 graden op de standaard stond. Metaal bedrijf nabij deed het buigen voor een prikkie. Los aangeleverd, even melden hoeveel cm uit het lood en binnen 5 minuten in de machine voila brommer in de juiste stand.

Edit, was even zoeken.

Peugeot Vivacity Sport
IMG_0044.JPG

2x Yamaha Aerox

ook favo.jpgAfbeelding 027.jpg

Laatst bewerkt:

Freddy S

Mega Mijlenmaker
Hoe krijg ik,jou geld in mijn portemonnee
Hiermee dus

Dat zijn dingen wat moet je er mee, je kunt echt wel zonder (uitzonderingen daar gelaten)

JanDK

4e Versnelling
Ik heb contact met hem, hij gebruikt nu een translater. Hij zei dat er al eenmpakket richting onze kant op was.
Hij rekent gunstig voor verzenden, 1 of 2 stuks kost toch maar 7,50

COLUMBO1963

5e Versnelling
@Freddy S
Ach Freddy, daar draait het toch allemààl om.
Dit noemen ze commerciële vooruitgang(uitbuiting). Wat je ermee doet is 'up to you' maar als je 't niet probeert dan weet je 't niet.

Ik vroeg mij af dit opzetstuk eraan blijft, of moet je het iedere keer als 't nodig is er op plaatsen?

Mister Vogezen

Klokje Rondrijder
Zo'n verbreder blijft erop zitten.
Komt die verbreder niet tegen de uitlaat aan ?
Want ik geloof dat er tussen de voet van de zijpoot en de uitlaat niet zo erg veel plaats is , bij de 1300 althans.
Maar ik kan me ook vergissen.

kcools

3D printer
@PandaBlack Klinkt wel als een idee om de zijstandaard te laten verbuigen, maar mijn brommer lijkt iets zwaarder als de brommertjes op je fotos. en of dat dan allemaal goed blijft gaan? Maar in plaats van buigen kan ik natuurlijk ook vragen of de standaard is in te korten. Ik weet niet wat voor materiaal het is, het lijkt gegoten en dus niet heel gemakkelijk te lassen. (denk ik, ik ben niet thuis daarin). Ik moet eens een rondje gaan fietsen over de plaatselijke industrieterreinen en hier en daar eens informeren.

TonyPan

3e Versnelling
Ik heb in het verleden via dit forum eens zo'n rond kunststof schoteltje gekregen of gekocht van een Panrijder uit Etten-Leur.
Volgens mij was dat MarcoBus.
Ik weet niet of hij nog actief is hier.
Het schoteltje werkt prima en zit gewoon standaard in m'n koffer.

Ik zie net dat Marco inmiddels op een Triumph rijd.

Tiesemans

Mega Mijlenmaker
@Rimconator
@kcools

Ik zal de bevindingen delen en Kcools zal er bij zijn als ik hem monteer, morgen bij Waffie.
Wat ik begreep is dat de ontwikkelaar/bedenker bij het product in de testfase actief gebruik heeft gemaakt van ST1100 fietsen om het product proef ondervinden te testen?!
Dus ik ga er vanuit dat het passen géén(?) probleem is.

Laatst bewerkt:

Tiesemans

Mega Mijlenmaker
Ik heb inmiddels van de maker/bedenker de volgende (vertaald naar het Nederlands) reactie gekregen + foto's:

Wat betreft de uitlaat, we hebben hier informatie dat Honda drie soorten uitlaat gebruikte, waarbij de hiel de uitlaat naderde, de zijbeenbegrenzer was eerder gevaarlijk tegengehouden, in het ontwerp hebben we de laatste "tand" verwijderd die zich het dichtst bij de uitlaat bevond.

In Polen hebben we al 30 stuks in een maand verkocht en ongeveer 1/3 had een uitademing dichtbij en daarom hebben we een aangepaste versie gemaakt.
Zo'n versie is naar u gestuurd,

Honda stond zichzelf toe om de zijstandaard te veranderen zonder het serienummer in de catalogus te wijzigen, dus je kreeg twee mallen, groter en kleiner, we zijn erin geslaagd om het te regelen voordat het naar je wordt verzonden.

Zoals je op deze foto kunt zien verschillen de modellen van elkaar en de verkoop in Polen liet ons gemiddeld zien wat we moesten meenemen om problemen te voorkomen.

Het jaar van de motorfiets, zo blijkt, maakt hier niet uit, Honda heeft (naar onze mening) het ST1100-model op dit punt ietwat verwaarloosd.
Door het grote aantal andere versie zijpoten.
Misschien verschillende fabrieken die ze produceerden en niemand gaf om de details, die echter erg belangrijk zijn voor ons nu.

201329249_762275097800404_7873437312444757732_n.jpg
201662827_2483244225154734_7269128366110370799_n.jpg
201849348_1233862257035018_5090140768377466909_n.jpg

Laatst bewerkt:
Bovenaan