ST1100 binnenkuip delen links en rechts

Tiesemans

Mega Mijlenmaker

Tiesemans

Mega Mijlenmaker
@Henk2511 het enige wat goedkoper is is roeptoeteren dat het pittige prijzen zijn. :angel:
Ik daag je uit hehe .. een alternatief duo in deze knappe toestand, links en rechts voor minder, per stuk .. Dirol

@Panhead in negen van de tien gevallen zet je de oude over.
Nieuwe deksels (als je met name de linker nog te pakken krijgt nieuw) zijn trouwens bij veel verkopende partijen bijna net zo duur als deze twee binnenkuipdelen.
Ik zeg expres nieuw omdat veelal gebruikte deksels (en met name de linker) de tand des tijds erg slecht doorstaan.

Laatst bewerkt:

Oooosterling

3e Versnelling
Goed uitkijken en zoeken... Dit voorjaar nog een nieuwe (linker) binnenkuipdeel via MP aangeschaft voor 75,- incl. verzending... was een motordealer die hem te koop aanbood, incl. de originele doos waar het inzat, excl. het over te zetten dekseltje..
Komt soms mooie dingen tegen, maar niets overhaast doen...

Panhead

3e Versnelling
@Henk2511 het enige wat goedkoper is is roeptoeteren dat het pittige prijzen zijn. :angel:
Ik daag je uit hehe .. een alternatief duo in deze knappe toestand, links en rechts voor minder, per stuk .. Dirol

@Panhead in negen van de tien gevallen zet je de oude over.
Nieuwe deksels (als je met name de linker nog te pakken krijgt nieuw) zijn trouwens bij veel verkopende partijen bijna net zo duur als deze twee binnenkuipdelen.
Ik zeg expres nieuw omdat veelal gebruikte deksels (en met name de linker) de tand des tijds erg slecht doorstaan.
Prima toch, het viel mij op dat ze zonder doppen geleverd werden.
En allememachies, dat de "deckels"schaars zijn wist ik niet.

Ik heb nog een linker kuipvak voor een radio tussen het stof liggen, dus al het tupperware aan je linkerbeen. Zit ik op een Euromijn?
postings automatisch samengevoegd:

En als ik er iemand een plezier mee kan doen..

Panhead

3e Versnelling
Goed uitkijken en zoeken... Dit voorjaar nog een nieuwe (linker) binnenkuipdeel via MP aangeschaft voor 75,- incl. verzending... was een motordealer die hem te koop aanbood, incl. de originele doos waar het inzat, excl. het over te zetten dekseltje..
Komt soms mooie dingen tegen, maar niets overhaast doen...
Soms lacht het leven je toe en krijg je een aai/ kuipdeel

Tiesemans

Mega Mijlenmaker
Vorig jaar voor ongeveer hetzelfde bedrag als tonyPan een nieuwe linkse gekocht en voor 5 tientjes vorige week een z.g.a.n rechtse op de kop weten te tikken.
Naast een harde achterbrug en een meenemer (in mijn optiek) onderdelen die je bij een Pan op voorraad zou mogen hebben.
Ik ben er trouwens erg blij mee want bij mijn ex Politie Pan zitten er links grote gaten in die ik heb moeten afplakken (omdat anders mijn klepje op de snelweg open waait) en is er links een oog afgebroken en rechts twee ogen. Bovenaan en het onderste oog.

Laatst bewerkt:
Bovenaan