ST1300 in onderdelen(?)

marc pan

Klokje Rondrijder
De Pan eigenaar is nog een paar maand geleden bij mij langs geweest voor een navigatie steun.
De zijwaartse voetsteunen vielen wel op, maar met het scharnier systeem werden deze mooi verborgen.

Bart D

4e Versnelling
Die van mij (ST1100 )staat ook bij de onderdelen.
Hollanders ben zuinig.
De 23 euro voor benzine daarmee kan ik lekker touren met de ST1300.

falconer67

Beginnend Bestuurder
Ik heb een afspraak staan voor de ST1300 hierboven.
Aangezien dit mijn 1e Pan gaat worden ( of niet) kan iemand zeggen waar ik op moet letten?
Kmstand is 134000, is dat te doen?

Henk2511

Mega Mijlenmaker
Maar heb je er zelf wel kijk op ??
het hoeft ook niet iemand te zijn die specifiek verstand heeft van de Pan, maar iemand die kijk op motoren heeft in het algemeen.
het kan goed gaan, maar het kan je ook véél gaan kosten !!

VendettA ST1100

4e Versnelling
Ik heb een afspraak staan voor de ST1300 hierboven.
Aangezien dit mijn 1e Pan gaat worden ( of niet) kan iemand zeggen waar ik op moet letten?
Kmstand is 134000, is dat te doen?
Kocht die van mij ook met 134k..gaat nog als een speer ( was een st1100 wel wat werk aan gehad maar was meer door pekel als wat anders)
De blikken gaan met minimaal onderhoud heel lang mee en de 1300 is minder of helemaal niet gevoelig voor punten welke de st1100 had ( roestduivel is een gemene)

falconer67

Beginnend Bestuurder
Ik heb de afspraak afgezegd. Er gaat steeds meer van de motor af. De topkoffer o.a.
Heeft geen onderhoudspapieren.
Ik hou het bij mijn 1e plan een ST1100.

falconer67

Beginnend Bestuurder
Ben er toch geweest vandaag, was 3 uur voor niks rijden!
Banden spiegelglad, zag er afgeragd uit.
Hij was gezakt met de prijs naar 2500 euro maar in ogen mijn ogen niet waard!

falconer67

Beginnend Bestuurder
Ja om 23 euro te besparen in de onderdelen rubriek te plaatsen, zegt eigenlijk al genoeg. Totaal geen onderhoud gehad die motor en mijns inziens redelijk afgeragd nu.

PandaBlack

5e Versnelling
Dat in de andere rubriek plaatsen hoeft niet per se op slecht onderhoud te duiden hoor. Volgens mij ook machines van forum leden voorbij zien komen. 23 euri willen besparen hoef je dus geen Zeeuw voor te zijn. Plenty nederlanders zijn gewoon zunig. ;)

Dat "voor onderdelen" zegt dan wel weer heel veel. 9 van de 10 keer kan je dat zien als alleen nog geschikt als opknapper of idd onderdelen. Mja 2500...... daar koop je wel een hele leuke 1100 voor. Hell, Panda kostte heeeeeel veel minder met krap een ton op de teller, werkende ABS, Corbin en wind deflectors.

Bovenaan