• Beste Bezoeker, om hier te mogen posten moet u minimaal 45 posts hebben geplaatst en minimaal 3 maanden lid zijn.
  • Beste Bezoeker, topics hier geplaatst worden automatisch na 90 dagen inactiviteit verwijderd.

ST1300 ST1300 te koop / NIET MEER TE KOOP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Freeway

3e Versnelling
Interessepeiling.
Ik overweeg om voor een goed bod mijn ST1300 A deluxe aan te bieden. Het is een Co Snoek onderhouden Pan.
Fully loaded o.a. nieuw Puig scherm op Nico Bakker keggen, een verwarmd Corbin zadel, volledige kuipverbreding, 3 Pan binnentassen, Blu Dash, Witte knippers met DRL lights, Hyperpro voor en achter, Stebel Nautilus compressor hoorn, Vista cruise control (werkt uitstekend!) Optimate bypass, TGI erin maar die werkt niet meer, net nieuwe accu erin en beurt gegeven. etcetcetc en nog veel meer accessoires.
de kleur is Amazon Green de allermooiste Pan kleur met zwarte velgen met Pan striping en hardware hij heeft maar 90.000 gelopen.
Hij wordt te zwaar mij. Geen koopjesjagers svp.
Freeway, Alkmaar
 
Laatst bewerkt:

Freeway

3e Versnelling
Oh ja op de foto staat de topkoffer niet. Natuurlijk zit die erbij incl. het Honda tapijtje erin en nieuwe topkofferkoordjes.
 

PandaBlack

5e Versnelling
Volgens mij wel. Kleur komt niet super goed over op de avatar foto. Denk dat het voor de verkoop helpt om even een paar goede foto's bij te plaatsen.

Even de grote versie van de avatar:

1622973705191.png
 

Freeway

3e Versnelling
Zij is van maart 2003. Betere foto's moet ik nog maken. Zit trouwens ook nog een Zūmo 660 op en tig andere zaken.
Kleur is donkerblauw maar met de zon er op wordt ie soort van groenachtig. Nieuwe injectiecomputer erin (Snoek, 500 €)
Uitlaatbochten beetje blauw verkleurd. Zit een Boosterplug in (soort powercommander), originele handvatverwarming met
nieuw verlijmde handvatten. Nette motor. € 4.000?
 

Henry W

5e Versnelling
Mooie motor
nette prijs

succes met de verkoop
:biker:
is een 1100 ook te zwaar ? Of ga je voor een heel ander model ?
nieuwsgierig
 

Freeway

3e Versnelling
Om heel eerlijk te zijn zijn mijn beentjes net iets te kort voor de Pan. Het rijden valt op zich wel mee, maar als ik moet manouvreren, en
zeker mijn garage uit (naar achteren en hellinkje omhoog) dan wordt het mij iets te veel. Heel jammer want hij rijdt als een kanon en eigenlijk
wil ik hem niet kwijt. (Oh ja er zitten ook nog stuurverhogers (de luxe versie) op was ik vergeten te melden).
Ik overweeg over te stappen naar een Goldwing (vanwege de achteruit versnelling). Ik heb ook nog de originele NL talige Pan handleiding erbij trouwens. En in re kuipvak zit een digi voltmeter en een 12-V aansluiting. Voor de rest ben ik a-technisch dus geen ingewikkelde vragen stellen
aub ;). Nog een issue: op de 2003 modellen is het Pan embleem op de kuip nog een sticker. Op deze Pan is het chroomkleurige logo van latere Pan modellen aangebracht. Deze Pan is door Snoek Heerhugowaard (Pan specialist) altijd keurig onderhouden en nergens is op bespaard.
Op de tank zit een zwarte Bagster tankcover (vind ik stoer) en er zit ook een Bagster tanktas bij (opnieuw genaaid en paar cm naar achteren verplaatst om stuuruitslag te vergroten).
 
Laatst bewerkt:

tManneke

5e Versnelling
Succes met de verkoop. En veel plezier op de eventuele GW. Is die niet een beetje zwaarder dan de Pan overigens?
 

PandaBlack

5e Versnelling
Jammer dat je met de Pan gaat stoppen. Zijn inderdaad wel oplossingen voor maar neem aan dat je daar al naar hebt staan kijken. De grootste hoezen van bv DCCovers dekt tot de wielen af en hebben luchtcirculatie kanalen om vocht tegen te gaan maar het is en blijft niet ideaal.

Panda staat onder een hoes maar had m liever onder een snuggie fleece dekentje in de garage staan.

Kan je m ook niet achteruit de schuur in rijden? Dan is het gas erop en je staat zo weer buiten.
 

Henry W

5e Versnelling
Er was laatst ook een topic over een draaischijf
motor met 1 hand om te draaien

moet natuurlijk de garage wel breed genoeg zijn
:biker:
 

Freeway

3e Versnelling
Mannen er staat ook nog een snorscooter naast anders kon ik de draai wel maken.
En achteruit de garage in lukt ook niet want ik moet een drempel over en daar is de Pan te zwaar voor.
Ik kan dus alleen met het gas erop de garage in en duwend de motor achteruit er weer uit.
 

Duckati

4e Versnelling
Mannen er staat ook nog een snorscooter naast anders kon ik de draai wel maken.
En achteruit de garage in lukt ook niet want ik moet een drempel over en daar is de Pan te zwaar voor.
Ik kan dus alleen met het gas erop de garage in en duwend de motor achteruit er weer uit.
Aan de buitenkant een hellinkje straten en binnen een paar tegels achter de drempel, zo reed ik bij mn vorige woning het schuurtje ook binnen, naar buiten moest dan wel weer achteruit maar dat was met een M600 niet zo zwaar. Jij kunt gewoon aan de voorkant er weer uitrijden.
Zelf kunnen straten is dan natuurlijk wel weer handig.
 

Mister Vogezen

Klokje Rondrijder
Tja je leest het hier wel dat voor alles een oplossing is.
Ook al moet je het 1 en ander slopen.
Succes met de verkoop in ieder geval.
Goede nieuws is , je blijft bij het merk met de 2 Wings.
 

Tommie

Kilometervreter
wij hebben hier voor de achterdeur zo iets liggen.
Is eigenlijk voor rolstoelen, maar een Pan kan er ook overheen.
modulair dus je kan het op alle manieren in elkaar klikken


zijn meerderen die het leveren, maar deze had ik het snelst

1623270392573.png
 

Freeway

3e Versnelling
niet meer te koop?
Is ie verkocht of blijf je er toch mee rijden?
Hi Tommie, ik heb besloten hem niet te verkopen, er is zoveel aan gedaan om hem in deze staat te krijgen. Dan maar met moeite de
Pan uit de garage wurmen. Het probleem is dat de straat bij de ingang van mijn garage een beetje omhoog gaat en ik krijg de Pan
dan niet achteruit geduwd als ik er op zit. Ik moet hem dus achteruit duwen (ernaast staand) en dat is erg zwaar.
Uit een aantal reacties blijkt dat mijn aanvankelijke switch naar een GL1500 niet helemaal begrepen werd.
Die is weliswaar nog zwaarder dan een Pan, maar het zwaartepunt van een Wing ligt een stuk lager dan die van een Pan.
De motor zelf is ook lager en het belangrijkste: er zit een achteruitversnelling op dus kan ik hem in zijn achteruit de garage uit laten rijden.
Helaas zijn goede occasions zeer duur, te duur en ze hebben meestal een ton of wat gelopen.
Ik blijf dus maar bij mijn oude, trouwe Pan.
En ja Tommie, de DayLight Running Lights / witte knippers doen het nog steeds uitstekend: dank zij jou! Nog steeds heel blij mee!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan