Stuurverhoger helibars gen3 hr01032

H

Honda

Guest
Ja maar dan wel even het plastic aan de linkerzijde verwijderen.

GrisPan

Kilometervreter
Linker deel kuip moet eraf om het quartet harness aan te sluiten, is plug and play. Met passende stekker(s) kun je dan accessoires aansluiten. Rick Donkers website verkoopt deze.
Vast wel in de buurt van je woonplaats hulp te krijgen, anders ritje naar Schagen maken.

Laatst bewerkt:

Guido

Motorrijles
Oke, plastic eraf schroeven durf ik nog wel aan. Moet ik dus alleen nog een kabel van de quartet harnas naar de aansluiting van de helibars. Zojuist de quartet harnas besteld :)

PanLimbo

5e Versnelling
Deze plug je zo in. Standaard zit er links van je motor achter de kuip, de plug waar die op kan.

GrisPan

Kilometervreter
Euh, ja. Maar die raak je vast wel kwijt op dit forum en anders gewoon retour sturen.
Maar als die handvat verwarming er ooit is opgezet en dan niet op de manier zoals meneer Honda het voor ogen had ; dan zit er dus geen quartet harnass op.
Dus kuipdeel eraf en op zoek naar dat harnass. ;)

Laatst bewerkt:

pheufk

Klokje Rondrijder
Het zit er op als je de originele Honda handvatverwarming erop heb zitten,
Zit als het goed is ergens bij je rechterspiegel.
Nou vooruit dan Links Wink:

Laatst bewerkt:

Nic58

4e Versnelling
Heb nu de stuurverhogers op m'n ST1300 maar overweeg om die van Helibar aan te schaffen om toch wat meer overeind te komen zitten. Vraag me af of de helibars zonder aanpassing van kabels en leidingen gemonteerd kan worden. Heb wel gelezen dit mogelijk is met die van Gadgets4bikes, maar heb nog geen antwoord gezien voor de Helibars.

Pannos

Mega Mijlenmaker
Staat in de montagehandleiding, koppelingsleiding moet dacht ik omgedraaid worden indien te kort.

Tommie

Kilometervreter
nee hoor past prima. vraag @Ieniemienie maar. die heeft ze ook en is er heel blij mee.
Ik heb ze ook even geprobeerd (ja, ik mocht even op grijze muis rijden :vroem: ) en ik vind het hele verbetering.

TuinfluiterPan

5e Versnelling
Als je deze in UK besteld houd dan rekening met links stuur...je moet rechts stuur hebben

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

PanLimbo

5e Versnelling
@TuinfluiterPan, heb je daar geen stickertjes voor, net als voor de koplamp? Drinks
Als je een Pan uit de UK koopt, valt die dan om als je die links op de zijstandaard wil zetten.....?

Ontopic: ome noot heeft bij mij geen aanpassing hoeven te doen bij de plaatsing van de helibar. Wel veel kracht nodig gehad om de boutjes los te krijgen....:Waiting:

TuinfluiterPan

5e Versnelling
Hahahahaha..de jiffi zit aan de andere kant...smile...heerlijk deze reactie...thanx...see you at TDT OKT.....

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

Nic58

4e Versnelling
Inmiddels de Helibars aangeschaft en zonder aanpassingen gemonteerd. Wat een verbetering. Ik zit nu recht op, geen last meer van polsen en schouders.

TCE

Motorrijles
Waar kan ik de Helibar Gen3 HeliBars riser voor ST1300 kopen in België of Nederland?​

Rimconator

Klokje Rondrijder
@TonyPan ik heb de tour performance. Kijk even hier.https://www.helibars.com/products/helibars-tour-performance-handlebar-riser-for-Honda-st1300.html

Brommert st1300

1e Versnelling
Ik heb gisteren ook de helbar gen 3 binnen gekregen en gelijk gemonteerd.
Resultaat is super te noemen,geen tinteling in mijn rechter pols meer.
En de zit is ook rechter wat ook erg aangenaam is.

Bijlagen

• IMG_20210827_132816.jpg
    IMG_20210827_132816.jpg
    81,8 KB · Weergaven: 24
  • IMG_20210827_141109.jpg
    IMG_20210827_141109.jpg
    68,9 KB · Weergaven: 21
  • IMG_20210827_133725.jpg
    IMG_20210827_133725.jpg
    69 KB · Weergaven: 23
  • IMG_20210827_141119.jpg
    IMG_20210827_141119.jpg
    71,4 KB · Weergaven: 26
  • IMG_20210827_125909.jpg
    IMG_20210827_125909.jpg
    58,3 KB · Weergaven: 25

Zonneschijn76

Kilometervreter
Ik zou graag de variant (HR01033)
met stroompunt en met de rambold willen maar deze zie ik nergens meer bestelbaar. Ik weet dat dit een proef destijds was….

iemand nog een idee waar deze te vinden zijn?

Bovenaan