TDT zaterdag 16 oktober 2021

Jan Koekepan

Klokje Rondrijder
Ik heb nog een setje van 4 hagelnieuwe bougies die ik niet meer kan gebruiken in mijn XT.
Ze zijn voor de eerste geinteresseerde. Ik dacht zelf aan 25 euro voor alle 4 (normaal rond 10 pst)

Heb nog enkele andere spulletjes…

Jan Pan

Moderator
Medewerker
Ik neem 20 forumkentekenplaathouders mee, mocht je hebben besteld via de webshop en je bent op de TD kan ik je daar een houder overhandigen. Tevens heb ik extra houders mee voor leden die er nog niet hebben besteld maar wel eentje wil hebben.

DuinPan

Mega Mijlenmaker
Normaliter organiseer ik de rit vanuit Noord-Holland. De laatste keer in oktober 2019 reed ik trots voorop, gevolgd door 3 ST1100's en 4 ST1300's. Maar dit jaar doe ik dat niet, omdat ik alleen samen met @Ray_308 naar Teteringen rij op 2 volle accu's zonder werkende dynamo. De bedoeling is dat mijn motor tijdens de TDT wordt voorzien van een nieuwe dynamo!

20191019_095018 Op weg naar TDT.jpg

Johan R.

3e Versnelling
Ik rij vanaf Spijkenisse en zie ik onderweg een Pan die kant uit gaan dan haak ik aan.
Was trouwens vandaag ook een mooie dag voor een ritje ,rondje Leerdam Gorinchem en via Kinderdijk weer terug tot de 16e in Teteringen

Henry W

Kilometervreter
ik ga proberen een nieuw draadje te maken voor gezamenlijk op te rijden

ivm overbelasting het draadje met inhoud over TDT

Eef Neleman

2e Versnelling
Goedemiddag, even een vraagje.
Dit lijkt mij een uitgelezen gelegenheid om meer te weten te komen over de Pan European.
Is het mogelijk dat ik ook een kijkje kom nemen, ondanks het feit dat ik (nog) geen Pan heb?

Eef Neleman

2e Versnelling
Bedankt, en ik kijk nog even op de lijst wat ik mee kan nemen.
Ik heb in ieder geval mijn handen bij me, die kan ik altijd toesteken waar nodig. Ervaring met steeksleutels, schroevendraaiers en doppensets heb ik ook.
Ik heb ook nog een Carbtune liggen die gebruikt kan worden.

Bassman

Beginnend Bestuurder
Mannen ik rijd vanuit Groningen als er nog mensen van hier gaan sluit ik ook graag aan!
Gr Ruud

Bolletje1100

Beginnend Bestuurder
Is er iemand aanwezig zaterdag die mij kan aangeven waar je het beste een aftakking kan maken voor handvatverwarming en die zo'n kaoko heeft gemonteerd, ik weet dat de stuurgewichten er moeilijk af gaan, heb het hele boeltje al eraf gehad t/m het handvat ik durf de gaskabels er niet zomaar uit te trekken ik wil zaterdag natuurlijk wel met mijn Pan naar de TDT

Lucien63

Motorrijles
Hoi ben sinds twee weken in het bezit van een ST1300 en lid van het forum. Nu zou graag eens een keer komen kijken is dat mogelijk.
Als dat kan waar moet ik dan zijn.
Groeten Lucien.

ijskonijn

5e Versnelling
Lange Jaap
lange jaap doe maar 50 gebraden halve kippen. {Geintje}

Vosje

3e Versnelling
Helaas moet ik afzeggen voor de TDT a.s. zaterdag.
Ik hoop er een volgende keer weer bij te zijn.
Ik wens jullie een hele fijn, mooie TDT toe!

VayaC

1e Versnelling
Ik hoop er in ieder geval in de ochtend bij te zijn. Eens ruiken aan Pan-rijders .... ;)

Groet, Peter

blackpan1100

Kilometervreter
Waar word dat gehouden dit jaar ? Een pb zou fijn zijn groet . :vroem: als ik tijd heb kom ik eens kijken.. maar heb het erg druk momenteel ..

Bovenaan