Top Sellerie

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

PanfanRik

Kilometervreter
30 sep 2015
847
206
43
66
Maaseik
Type motor
ST1300
Mij lijkt het zadel van @Raaipan een platter (dus minder rond) zitvlak heeft dan dat van de anderen, of is dat maar gezichtsbedrog?

Bikkel

Motorrijles
23 apr 2017
4
10
3
63
Epe
Type motor
ST1100
Ik heb mijn originele zadel vervangen door een Bagster zadel omdat ik na lange ritten een zere kont kreeg. Onder gel, daar bovenop bulltex foam. Tijdens de eerste rit was het net of ik boven het zadel zweefde, zo lekker. Sindsdien zit ik als een vorst en heb ik nergens last van.

Raaipan

Mega Mijlenmaker
15 jul 2016
1.937
863
113
57
Nieuweroord
Type motor
ST1300
Zoals ik al eerder schreef in dit draadje, bevalt het TS zadel mij geenszins. Vandaag ben ik bij MJ Seats in Ten Boer geweest, met het TS zadel en een, toevallig gisteren via MP gekocht, origineel zadel. Na wat passen en meten, wikken en wegen en na een aangepast origineel zadel gezien en bezeten te hebben, heb ik besloten het originele zadel door MJ Seats te laten vermaken en op te leuken en het TS zadel model SGC0100 van de hand te doen. Wanneer het zadel klaar is zal ik hier het resultaat laten zien.

• Leuk
Reactions: Telkamp en Henk2511

ruudb

Kilometervreter
10 feb 2017
1.275
449
83
53
Anna Paulowna
Type motor
ST1300
Ik had beloofd om jullie op de hoogte te houden...

Na een tijdje gewisseld om en om ts en Corbin toch uiteindelijk bij de Corbin een beter gevoel.

Hierop mijn ts geruild met @Edi voor een mooi verwarmd Corbin zadel en het andere zadel verkocht via marktplaats.

Cabby

2e Versnelling
26 aug 2019
52
62
18
Heerlen
serilence.com
Type motor
ST1300
Naar aanleiding van dit topic ben ik na veel twijfelen, gaat tóch om een flink bedrag, overstag gegaan en heb gisteravond ook een nieuw Topsellerie zadel besteld. Het uitzoeken van de kleuren was effe een 'dingetje', maar is volgens mij uiteindelijk goed gegaan. Inderdaad ook hier 4 weken levertijd, maar dat is niet erg. Heb meteen een lage uitvoering genomen, hopelijk helpt dat enigszins met mijn korte benen. Ik zal ook foto's plaatsen als het binnen is. :good:

PVB

4e Versnelling
2 sep 2018
380
181
43
55
Belgisch Limburg
Type motor
ST1300
De juiste beslissing is deze waar jij jezelf goed bij voelt!
Hou ons verder op de hoogte zou ik zeggen, we zien alles graag ;)

elmo

Mega Mijlenmaker
24 mei 2014
2.459
1.900
113
45
biddinghuizen
Type motor
ST1100
ik zou eens een mailtje wagen bert misschien kunnen ze deze aanpassen met weinig moeite

PanEuRoel

Mega Mijlenmaker
15 jan 2015
3.055
1.633
113
Hulst
Type motor
ST1100
Naar aanleiding van dit topic ben ik na veel twijfelen, gaat tóch om een flink bedrag, overstag gegaan en heb gisteravond ook een nieuw Topsellerie zadel besteld. Het uitzoeken van de kleuren was effe een 'dingetje', maar is volgens mij uiteindelijk goed gegaan. Inderdaad ook hier 4 weken levertijd, maar dat is niet erg. Heb meteen een lage uitvoering genomen, hopelijk helpt dat enigszins met mijn korte benen. Ik zal ook foto's plaatsen als het binnen is. :good:
Je gaat er echt geen spijt van krijgen. Het zit vele malen beter dan het standaard zadel. :Smile:

• Like
Reactions: Cabby en Tiesemans

PanEuRoel

Mega Mijlenmaker
15 jan 2015
3.055
1.633
113
Hulst
Type motor
ST1100
Ik vind, dat is dus een mening geen feit, het er niet heel mooi uitzien. Het laat ook altijd, na langdurig gebruik, zijn sporen na op je tank. Dit geldt eigenlijk voor alle aanbieders van dit soort spullen. Grote topkoffer, twee zijkoffers, dan heb je geen tanktas meer nodig. :Smile:

• Like
  • Informatief
Reactions: Cabby en Tiesemans

Cabby

2e Versnelling
26 aug 2019
52
62
18
Heerlen
serilence.com
Type motor
ST1300
hoi @PanEuRoel
inderdaad hebben we een enorm aanbod aan kofferruimte op onze Pan, absoluut! Echter, ik was dit najaar 14 dagen op vakantie en toen vond ik het tóch wel gemakkelijk om een tas altijd binnen handbereik te hebben, waar alle belangrijke dingen in zitten en die je dan snel even pakt. Ik wil namelijk niets in mijn motorkleren hebben zitten.
Ik heb toen een Givi tanktas geplaatst met een zgn 'snelkoppeling'. Super handig en zo hoefde ik niet steeds een koffer open te maken die ik telkens 'net passend' had ingepakt!
Optisch is het zeker géén aanwinst, maar wél praktisch en zit niet in de weg! Heb alleen de steun van mijn Navi iets verhoogd voor die rit, anders verdween hij geheel achter de tas.
Zo, ben héél benieuwd wanneer mijn TS-zadel bezorgd wordt!! :)

Bijlagen

Laatst bewerkt:
  • Informatief
Reactions: Tiesemans

Cabby

2e Versnelling
26 aug 2019
52
62
18
Heerlen
serilence.com
Type motor
ST1300
Mooi zadel en misschien een goede optie voor mensen die niet per sé een nieuw willen kopen!
Was ik nét effe té snel met bestellen dus......
Maar goed, men is vaker té snel óf té langzaam of had eigenlijk tóch niet van rij moeten wisselen voor de kassa en in de file...

Mister Vogezen

Klokje Rondrijder
27 sep 2016
3.309
1.495
113
55
prov Antwerpen
Type motor
ST1300
Ik heb zo'n tankcover op mijn DR 800 gehad.
Natuurlijk handig om je tanktas op vast te gespen.
De bevestiging van de cover op de tank was omslachtig en moest met rekkers worden verankerd aan de kuipdelen van de DR.
Het beste was vooraleer ik hem poetste de cover verwijderen want anders was hij kletsnat en hij droogde maar zeer traag.
Ik zou het niet meer willen.

• Informatief

Portupan

Kilometervreter
14 nov 2012
855
360
63
Poortugaal
Type motor
ST1300
Ik heb inmiddels 200k+op mn Topsellerie met gel.
dagmaximum 2004,5 km..
(2k+)
In de top 10 geen rit onder de 1000km/dag.
Nooit zadelpijn.
Na 200k begint t stiksel ter hoogte van de kontzak wat te slijten.
Verder perfect.
kwaliteit kost wat, maar betaalt zich terug.

martin

• Informatief