1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Topkoffer huren

Discussie in 'ST1100' gestart door 2slow4u, 5 aug 2017.

1. 2slow4u

2slow4u Beginnend Bestuurder

Misschien een beetje vreemde vraag.

Maar we zijn waarschijnlijk vna plan om op motorvakantie te gaan.
    Mijn vrouw heeft wel een eigen motor, maar aangezien haar tankrijkwijdte niet zo heel groot is zouden we op een motor gaan. en wel op de mijne ( st1100 )

Echter aangezien het toch wel een kilometer of 900 heen is en de nodige ritten al daar, zou het voor de bijjrijder prettig zijn om een ruggesteun te hebben en iets meer opbergruimte.

Alleen ik heb geen topkoffer en normaal ook niet nodig alleen voor deze ene keer.

Zou je ergens eentje kunnen huren ofzo? dat ik niet zo'n mega aanschaf hoef te doen om te kopen?

2. waffie

waffie 5e Versnelling

heb je wel een grondplaat ?

waar de koffer dus op vast gezet kan worden

3. 2slow4u

nope. we hebben ( nog ) niks. heb hier op het forum wel iemand een pb gestuurd

4. Henry W

Henry W 3e Versnelling

5. 2slow4u

ja ik heb toch even op MP gekeken en staat wel eea. ( alleen natuurlijkw eer zo verrekkes ver weg :D :D )
    had ik misschien eerst moeten doen. prijzen vallen wel mee.
    wat ik nu op het oog heb vraagt 50 euro. compleet met. geen givi overigens. sja daar kun je natuurlijk niks voor huren als dat al bestaat

• Leuk Leuk x 1
  6. Ome Paul

Ome Paul Kilometervreter

Let je wel op dat je vaak bevestigings beugels nodig hebt?
    De plaat is vaak niet voldoende.

7. 2slow4u

Probleem is opgelost ( als het goed is )

Via forumlid een rack overgenomen. gaan we dinsdag halen.
    En hopelijk past de topkoffer van de motor van mijn vriendin erop. Zo niet kijken we alsnog verder. maar we denken dat dit wel gaat lukken. bij haar topkoffer zit ook een bevestigingsplaat. die dan weer op het rack gemonteerd moet worden.

• Leuk Leuk x 1

Deel Deze Pagina