1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Alarmsysteem Tracker alarm systeem

Discussie in 'GPS, Alarm, Intercom en aftermarket electronica' gestart door GrisPan, 12 okt 2017.

1. GrisPan

GrisPan 5e Versnelling

2. Nosegear

Nosegear Administrator Medewerker

Wel even in de gaten houden dat ze €3 per maand factureren voor connectivity. Da's bovenop de €163 (aanbiedings)kostprijs . . Ik denk dat het goeiekoperder kan! :)

• Informatief Informatief x 1
  3. Edi

Edi 3e Versnelling

Het lijkt mij, als ik het filmpje bekijk, dat je ergens een soort van internet verbinding nodig hebt. Anders heb ik geen idee, en ondertussen reageert @Nosegear al met het antwoord.

• Lol Lol x 2
  4. Nosegear

Zo ben ik dan ook wel weer! :Smile:

• Lol Lol x 2
  5. Thom

Thom 4e Versnelling

Even goed zoeken maar GPS trackers zijn ook verkrijgbaar met een prepaid telefoonkaart. Geen abonnement kosten dus. Alleen kosten als je de motor kwijt bent :oh no:. Let wel op, deze trackers gebruiken altijd stroom dus vreten je accu leeg.

6. GrisPan

GrisPan 5e Versnelling

In deze past ook eigen sim card, en de batt gaat 2 jaar mee. Dus je accu heeft er geen last van....

7. Pannos

Pannos Kilometervreter

De mijne komt bij gpstrackershop.nl vandaan, kost nu iets van 109 Euri en is een prima dingetje!

Zelfde als die van @Nosegear alleen was die van hem goedkopert (special plice for dear fliend flom Holland).

De mijne komt ook uit China maar dan hierheen gehaald door bovengenoemd bedrijf en gecodeerd op hun server.
    Prima bedrijf met een fysieke winkel (voor mij vlakbij) en goed bereikbare klantenservice.

Bij die prijs zit de fee voor gebruikmaking van tracktrack.nl in, hele prettige en handige site om real-time te tracken.

SimYo kaartje erin en datagebruik op de meest nauwkeurige stand is nog geen 10 Euro per jaar (bij veeeel kilometers).

Heb er een in de scoot en 1 in de momenteel kromme RT.

• Leuk Leuk x 2
  8. Timbo

Timbo Moderator Medewerker

@Pannos,
    Mooi man. keurige prijs.

Alleen in je verwijzing naar die vriend van Nosegear zag ik toch 2 "r" teveel. Tease

9. Pannos

Pannos Kilometervreter

2e r is altijd een l he, de laatste niet:Biggrin

10. Timbo

Timbo Moderator Medewerker

Hihi, vraag dat maar eens aan zijn vliend. Drinks

11. webster

webster Administrator Medewerker

ik heb er ook een

betaal per jaar iets van 50 euro voor de simkaart die erin zit dan werkt hij door heel europa en iedere 5 seconde een update history en remote kill zit er ook op tevens een SOS functie die een bericht met google maps locatie verstuurd naar de vrouw thuis

linkje naar de tracker

linkje naar simkaart

• Leuk Leuk x 2
  12. Pannos

Pannos Kilometervreter

Heb die remote kill ook, alleen niet aangesloten en was ik ook niet van plan....mocht dat ding kuren krijgen en je zit net op een rotonde:Biggrin

SOS knop heeft ie ook, heb ik eraf gehaald omdat ik het zinloos vind om eerst m'n zadel eraf te moeten halen voordat ik op die knop kan drukken, m'n mobiel heb ik dan sneller gepakt.

13. Nosegear

Haha, precies eender hier. Die SOS knop ligt keurig opgeslagen, samen met het kill-relais. Die knop kun je uiteraard wel ergens plaatsen waar je er beter bij kan, maar als je na een crash met je motor in staat bent op die knop te gaan drukken ben je helaas een van de weinigen . .

• Leuk Leuk x 1
  14. Pannos

Pannos Kilometervreter

Nou, ik ben ook gecrasht en ik ben er nog:Gift:

• Lol Lol x 1
    • Winnaar Winnaar x 1
  15. Nosegear

:Cake: En, SOS knop gemist? Neuh he . . ;)

• Lol Lol x 1
  16. Pannos

Pannos Kilometervreter

Nee, was niet nodig....er stond ineens een OvD-B achter me, voor de leken, de Officier van Dienst van de Brandweer.

• Leuk Leuk x 1

Deel Deze Pagina