ST1300 Verdachte 1300

Status
Niet open voor verdere reacties.

Portupan

Kilometervreter
Mijn 1300 heeft slechts 73k op de teller sinds 2002/3. Mooi verkoopargument.
Maar heb er zelf wel 210k in ruim 7 jaar mee gereden ....
Bekend 1300 probleem. Verkeerde zuinigheid van Honda

PanEuRoel

Klokje Rondrijder
Verkoper vermeldt netjes dat de teller is vervangen en een lagere stand aangeeft, Motor heeft ongeveer 70 000 km gelopen.

Tiesemans

Mega Mijlenmaker
LOL onderhoudsgeschiedenis onbekend maar blijkbaar was een nieuwe kilometerteller wel nodig bij 2009 bouwjaar...
Kriebel kriebel ...
Onderhoudshistorie helaas onbekend, maar de koelvloeistof , motorolie en oliefilter zijn recent vervangen... remblokken ook dik in orde.. dus voorlopig gewoon lekker rijden en rijden en rijden
Mij niet gezien, lesje geleerd!

RRR

Kilometervreter
Eerste afgifte in Nederland: 22 september 2017. Maar datum eerste toelating is 12 februari 2009. Hoe verhoudt dit zich tot elkaar? Lijkt me niet dat 'ie dan geïmporteerd is. Waarom is de kilometerteller vervangen? Schade? Waarop baseert de verkoper dat 'ie 70.000 heeft gelopen? Je zou aan de hand van het framenummer kunnen achterhalen voor welke markt de motor is gemaakt. Wel netjes dat 'ie vermeld dat de teller is vervangen.

Honda​

ST1300A
27-MH-SF

BasisMotor & MilieuTechnischFiscaal

Vervaldatum APK
N.v.t.
B
Datum eerste toelating
12-02-2009
I
Datum tenaamstelling
10-12-2019

Tijdstip tenaamstelling
09:38

Datum eerste afgifte Nederland
22-09-2017

Laatst bewerkt:

PandaBlack

5e Versnelling
Kan er ernstig naast zitten maar dit klinkt als een Engelse of Duitse import die na schade daar niet meer de weg op mocht...... Het horen van "Teller vervangen, geen onderhoudsgeschiedenis plus de late invoer geeft niet veel vertrouwen.

Zou er wel naar kijken omdat de prijs netjes is maar dan echt met een ST1300 fanaat om dat ding echt goed onder de loep te nemen. Wie weet heeft ie er 2 ton opzitten of is ie inderdaad rechtgetrokken met wat nieuwe kuipdelen en een nieuw cockpit. Met deze kenmerken zeker de verkoper niet vertrouwen op z'n blauwe ogen.

rav4

3e Versnelling
Vind dat hij, ondanks maar 70.000 km, wel behoorlijke gebruikssporen heeft bij het stuur en de kroonplaat. Zou zomaar kunnen dat het meer dan 70.000 km is. Of idd afkomstig van schade.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan