verder geknutseld

MartinN

2e Versnelling
De stuurverhoger binnen gekregen en erop gezet..
Heerlijk zoals de meesten hier al hadden verteld...had het inderdaad al met de 1100 moeten doen ,...wat een verademing.
Had er foto's van gemaakt en weer weg geknikkerd.. maar deze laat eindresultaat ook wel een beetje zien.
20210502_121149_1920x1080.jpg

Toen maar doorgepakt en na lang online kijken en nadenken waar (had hem op de ST1100 in het midden boven lamp ) en hoe.. de camera uiteindelijk op de rechterspiegel gezet ;)
Eerst het steuntje op de spiegel wat me de camera er ook weer makkelijk af laat halen.
Heb er stevige (aliexpress) dubbelzijdige tape op geplakt , en in t midden een schroef zodat ie echt blijft zitten bij camera erop/eraf/erop/eraf .
Tape helpt ook mooi tegen trillingen en de schroef voor de krachten bij het erop/eraf halen v/d camera.
Zit dus eigenlijk maar een klein gaatje in de spiegelkap :good:

Had al een kabeltje getrokken van de USB in de kuip naar de telefoonhouder boven en daarop heb ik nu een tweeweg op geknupt 1 voor de telefoon en de ander kan de camera op .
Zat nog wel ff met de geleiding v/d kabeltjes.. voor de mooiigheid maar ook voor ALS (kans heel klein) de camera loslaat hij aan t kabeltje blijft hangen.
Is me gelukt maar k blijf nog wel op de loer voor betere geleiders en vervang ze dan evt.

Al met al heel blij ..sowieso met de ST1300 , jemig wat een heerlijke motor en nu met t stuur wat hoger en naar me toe helemaal zegDirol

Nog ff een paar foto's dan:

eerste is camera bevestiging op spiegel
tweede de camera erop geklikt
derde is hoe van voren te zien

rolling on :vroem:

20210502_121204_1920x1080.jpg
20210502_121226_10_1920x1080.jpg
20210502_121311_1920x1080.jpg

tManneke

5e Versnelling
Bij mij stond die ook zo, maar dan op de rechterspiegel. Nadeel van een spiegelpositie is het vertekende wegbeeld: op mijn filmpjes lijkt het alsof ik constant over de middenstreep van de weg rij, bij jou zal dat waarschijnlijk alsof je te dicht tegen de berm aan rijdt. Er is echter geen andere oplossing, dus zulle we het daar moeten mee dopen hé.
Links had overigens het voordeel dat ik tijdens het rijden de gopro kon aan-/uitschakelen.
Of dat wel zo veilig was tijdens het rijden, is natuurlijk een andere kwestie. :jin:

Twointje Pan

4e Versnelling
Ik heb mijne camera maar 2 dagen op de spiegelhuis gehad, beeld is dan teveel naar beneden gericht en teveel trillingen op het spiegelhuis. heb dan de perfecte plaats gevonden namelijk rechts van het dashboard. Daar steunt de camera een klein beetje op het spiegelkap en dat voor komt alle trillingen.

20180210_132238.jpg

20190724_132447.jpg

MartinN

2e Versnelling
Ik wacht ff en paar ritjes af en hoop dat 't meevalt.
Als 't teveel trilt idd zou dat een optie zijn.
Mooi gedaan

Bovenaan