Voorstellen

Bartsan

Motorrijles
Allereerst bedankt voor het toelaten tot deze groep! Ik ben Bart, woon in Woudrichem met mijn lieve vrouw en 4 lieve kinderen (pubers). Ik rijd op mijn inmiddels vierde PC800 (nu een rode), omdat ik vanwege mijn te wilde haren mezelf wilde begrenzen, maar wel kuip, muziek en koffers wilde. Prima gelukt, maar de wilde haren ben ik wel een beetje kwijt (ze zijn meest grijs nu). Sinds ca. 1990 stiekem verliefd op de Pan, dus nu aan het sparen en oriënteren voor mijn droomfiets, een mooie ST1100, of toch de ST1300 (die toch iets minder mooi vind - sorry - maar hij is wel nieuwer). AF35B151-072F-49D2-926F-598AE64355B2.jpeg

Laatst bewerkt:

Jan Koekepan

Klokje Rondrijder
Keuze maken, knoop doorhakken, kopen, rijden…
Welkom hier en je welke keuze ook, ook.
Veel fijne km’s en hou de glimmende kant boven.

PandaBlack

5e Versnelling
Welkom op het forum Bart.

Tja beste is denk ik toch bij de lokale dealer op alle twee een proefrit te maken en dan te beslissen naar welke je moet uitkijken. Ik rij zelf een 1100 en die komt toch behoorlijk van zn plaats. En ook al is de 1100 wat kleiner wij gebruiken hem als dagelijks vervoer van 2 personen. Zelf ben ik een lange lat van 1.91m maar klein voelt ie zeker niet.

Wens je veel sterkte met de zoektocht en natuurlijk veel plezier op het forum!

DuinPan

Mega Mijlenmaker
Welkom Bart en veel plezier op dit forum en met je toekomstige ST1100 of ST1300. Woudrichem is een heel mooi plaatsje. Ik ben er wel eens op de motor geweest en ben er later nog eens terug geweest om het aan mijn vrouw te laten zien. Toevallig zag van de week een PC800 in Haarlem maar die zag er bij lang na niet zo mooi uit als die van jou. Ik rij een bordeauxrode ST1100. Groeten DuinPan uit Haarlem

IMG_20210605_195816.jpg

PlayMoto

2e Versnelling
hoi Bart Welkom. Tsja, wat anderen ook al zeggen, ritje maken op beide types en dan weet je voldoende :) Denk zelf wel dat de 1300 niet voor niets de opvolger van de 1100 is ;)

Bovenaan