Werkplaatshandboek Honda st1300

Pan 1300

3e Versnelling
ik zoek het echte boek. ik dacht iets van 600 pagina dik.
zelf vind ik en boek lekkerder werken, en ja je kunt je onderwerp uitprinten. goed ook waar :)

Edmund

3e Versnelling
Probleempje, bestand te groot? Het is bijna 200 MB, als de web-chef even een plaatsje kan inruimen of een plek waar ik het naar kan FTPen.

PandaBlack

Kilometervreter
Zou een upload naar Google drive kunnen doen en link delen @Edmund. Of Mega of andere gratis upload site. Anders kijken of misschien @webster of een van de mods er iets mee kunnen.

panman1100

Onovertroffen Panverslijter
Je kunt ook het serviceboek van Haynes kopen als je niet tevreden bent met de bestaande download.

Deze dus

p3128446_552_376.jpg

is niet duur en erg uitgebreid met goede omschrijving en foto`s .

Of je gaat voor het originele images.jpg , maar ja dat kost nogal wat.

PandaBlack

Kilometervreter
Je kunt ook het serviceboek van Haynes kopen als je niet tevreden bent met de bestaande download.

Is denk ik een beetje kort door de bocht. Neem aan dat hij weet dat er de Haynes en Clymer boeken zijn. Overal op het forum wordt aangeraden om deze aan te schaffen.

Hij zegt ook niet dat ie niet tevreden is met aangeboden resolutie van de documentatie maar geeft aan een update in nog hogere kwaliteit te kunnen leveren. Beter leesbaar en bij de huidige werkt zoeken inderdaad niet (althans niet goed).

Lijkt mij als dat qua copyright kan een win win voor het forum. :good:

Bovenaan