Wie heeft welk merk en model navigatie?

Gibbel

Kilometervreter
TT rider als van het begin dat ik de motor heb,,,,
Kronkel routes zijn super handig.
Als ik ergens moet zijn dan ga ik via "snelste weg" en dan naar huis kies ik "kronkel routes" als je dan in de settings zandwegen afzet dan heb je super motorwegen om weer naar huis te gaan.
Ben zo ooit van rotterdam naar huis gereden zonder dat ik een dubbelbaanweg ben tegengekomen...
Nooit problemen met updates, en 100den routes zo voor te vinden op het net maar ook zo in een wip zelf te maken....

Garfield

5e Versnelling
Heb ooit (2012 -2016) in een leaseauto die ik niet zelf mocht kiezen een TomTom gehad en altijd een hekel gehad aan dat systeem, ik vond de GUI onprettig.

Ben stiekem wel een beetje benieuwd naar TT op de motor vanwege de mogelijkheid tot het spontaan rijden van een leuke route.

Voorlopig rijd ik echter nog tot volle tevredenheid met een Zūmo 210 waarvoor ik op beide motoren een mount heb zitten.

Ik kan heel erg goed overweg met Basecamp dus dat weegt ook mee.

Pas als de 210 overlijdt ga ik eens kijken naar een opvolger.

Gibbel

Kilometervreter
Ik heb de gewone (oudere) Rider V2 met de software van de V5
Werkt super, ik verbind mijn telefoon met de rider (BT) en ik zie op mijn scherm wie er belt , ik kan dan ook opnemen via de rider en communiceren via de helmBTset van Noloan.
Volgorde van aanzetten,,,
Eerst de telefoon op BT zetten
dan de headset op de helm aanzetten
dan de TomTom aanzetten en alles koppelt automatische...
Werkt perfect,,,

Pjotrpuk

2e Versnelling
Ik rij al jaren met mijn iPhone in een waterdicht hoesje en gebruik TomTom Go en Scenic en uiteraard Flitsmeister!

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

DuinPan

Mega Mijlenmaker
Een hele oude auto-TomTom in een spatwaterdichte hardcase met zonneklep van SW-Motech. Ook heel vaak mijn telefoon met offline muziek en de gratis Here WeGo app in de binnenzak van mijn jas met oortjes in mijn oren. Het is dus óf alleen kijken óf alleen luisteren. Gaat best aardig en lekker goedkoop.

20171014 141100 Spaarndam Fort kl.jpg

Laatst bewerkt:

Paul_U

Mega Mijlenmaker
Ik rijd met Paul Paul, oftewel, met een eindbestemming in gedachten moet ik er zelf een route naartoe zien te bedenken.
Indien ik daar nog niet eerder ben geweest, Waze aan in de binnenzak, en af en toe ff stoppen om te spieken of we nog goed rijden.
Wens: lekker simpel een waterdichte hoes waar ik mijn telefoon in kan plaatsen, zodat ik Scenic of Waze kan gebruiken voor de navigatie.
Een beetje zoiets als Duinpan ook heeft, ik heb echter nog geen navigatie steun oplossing, moeten we nog wat moois voor maken.
Op den duur zal er dan nog wel een low-budget BT setje in de helm geknutseld gaan worden, zodat we eventueel muziek kunnen afspelen onderweg, maar in ieder geval ook kunnen horen wat de navigatie te zeggen heeft.

Bovenaan