ST1100 Windscherm en/of opzetruitje

Winovani

3e Versnelling
28 dec 2017
82
106
33
50
Ovezande
Type motor
ST1100
Hallo,
Heeft er iemand een windscherm of opzetruitje te koop?
Ik wil graag experimenteren met een ‘zomer ruitje’, dus gewoon de zaag erin en een verkorte ruit gaan maken.
En voor de lange afstand een opzetruitje met klem bevestiging, dus niet boren :)

Alvast bedankt voor de reacties.
Gr. Wino van Iersel
:vroem:

Henk2511

Mega Mijlenmaker
8 sep 2018
1.857
2.227
113
57
Gieten
Type motor
ST1100
@Winovani Ja is heel lekker, vooral met dit weer zoals we nu hebben.
alleen ik heb er géén topruitje op, dan gaat het koelvoordeel een beetje teniet vind ik, op mijn originele ruit heb ik wel een topruit, ook eentje die vast geklemd zit.

Winovani

3e Versnelling
28 dec 2017
82
106
33
50
Ovezande
Type motor
ST1100
@Winovani Ja is heel lekker, vooral met dit weer zoals we nu hebben.
alleen ik heb er géén topruitje op, dan gaat het koelvoordeel een beetje teniet vind ik, op mijn originele ruit heb ik wel een topruit, ook eentje die vast geklemd zit.
@Henk2511 zoals jij het hebt bedoel ik ook. Dus voor de warme dagen het korte ruitje en na de zomer weer de originele ruit met opzetruitje :vroem:
Maar zoals hier gevraagd, ik zoek ze dus allebei nog ;)

Jan KoekePan

Mega Mijlenmaker
4 sep 2017
2.579
1.555
113
Schoonhoven
home.hccnet.nl
Type motor
ST1300
@Winovani, mijn korte ruitje komt van CalSci in Californie. Als je naar de TDT komt schroef je m maar even op je motor voor een ritje, kun je m eens uitproberen. Ik heb geen belang bij het bedrijf, heb M er echter zelf besteld tot grote tevredenheid.

Winovani

3e Versnelling
28 dec 2017
82
106
33
50
Ovezande
Type motor
ST1100
@Winovani, mijn korte ruitje komt van CalSci in Californie. Als je naar de TDT komt schroef je m maar even op je motor voor een ritje, kun je m eens uitproberen. Ik heb geen belang bij het bedrijf, heb M er echter zelf besteld tot grote tevredenheid.
Zullen we maar niet doen, zoals Jan Pan zegt, ik heb een 1100 :Biggrin

kcools

3e Versnelling
27 jun 2018
197
281
63
54
Eindhoven
Type motor
ST1100
Ik heb er 2 liggen in verschillende formaten, gelijk aan deze uit china. Deze mag je gerust proberen.
Ik heb de beide Smoke varianten en heb zelf een puig gemonteerd zitten waar 1 slecht scharnier bij zit. Dit zouden de vervanging moeten worden. Ooit nog eens.

Misschien is de 28 cm versie een optie als je een ingekorte zomerruit hebt gemaakt.

Kan ze meebrengen naar de TDT maar we kunnen ook eerder iets afspreken.
Ik hoor het wel.

Winovani

3e Versnelling
28 dec 2017
82
106
33
50
Ovezande
Type motor
ST1100
Hoi Kees, ik heb er gisteren net één besteld in China.
Nu nog afwachten of hij geleverd gaat worden natuurlijk ;)
Zo niet dan kom ik zeker weer ‘in de lucht’, bedankt in ieder geval voor het aanbod.
Ben nog wel op zoek naar een ruit om in te korten voor het ‘zomer gevoel’ :Biggrin

Laatst bewerkt door een moderator: