Wisselende achtergrond

Henry W

5e Versnelling
Ook de layout waar de nieuwe berichten in getypt worden?
en de locaties van de smiley ?

succes
:biker:

kcools

4e Versnelling
Ik merk het ook, tekst standaard zwart en wisselende achtergronden.
En dat is dan ook zowel op mijn w10 laptop, computer en op mijn android tablet.

tManneke

3e Versnelling
Vond het ook storend, maar in "voorkeuren" kan je de stijl aanpassen. Heb ik gedaan en nu wisselt het enkel als ik niet ingelogd ben. Wel weer wennen, maar ach... :)

Laatst bewerkt:

kcools

4e Versnelling
Ik heb als stijl ingesteld staan ST1100-Dark en daarbij zie ik sinds kort dat waar ik een berich typ de tekst in zwart komt te staan.
Als ik de reactie plaats komt het wit in de lijst (of andere kleur als je een andere stijl hebt)
en de achtergrond lijkt te wisselen met icons die dan helemaal uitvergroot op het scherm komen. Misschien een paar icon files in een folder waar de backgrounds vandaan moeten komen ?

Ik heb net de laatste versie van chrome geinstalleerd ( Version 86.0.4240.198 (Official Build) (64-bit) ) maar ook dat lijkt niets uit te maken.

Laatst bewerkt:

PanEuRoel

Klokje Rondrijder
Beter een crash op het forum, dan op/met de motor.
Op je gemakje, Rex. Ik heb nu Elegance 2 voor mijn neus en dat werkt zonder storing. (Wel grote LIKES e.d.) :Smile:

webster

Administrator
Medewerker
Tijdelijk even een andere geselecteerd deze zou moeten werken

ik ben nog druk bezig met de oude stylen maar door een aanpassing in wat nodig moet ik veel herschrijven

webster

Administrator
Medewerker
@pheufk sta je in de stijl shades of grey ?

even links onderin klikken en dan die selecteren

deze stijl zit namelijk geen achtergrond in

marccc

Kilometervreter
ik heb van zonet het hele scherm in het zwart , klopt dat ???? ik vind het moeilijk lezen en raar

Bovenaan Onderaan