Zadel van MJ Seats voor mijn ST1100

DuinPan

Mega Mijlenmaker
Vandaag gekocht bij 'Honda Eagle' in De Westereen in Friesland: een zadel van MJ Seats voor mijn ST1100, vooral voor mijn vrouw die lang achterop moet zitten tijdens onze rondreis in Noorwegen. Het was een mooie tocht vanuit Haarlem, rondje IJsselmeer, heen over de Afsluitdijk, terug door Flevoland, bijna 400 km. Daarna meteen samen een proefrit gemaakt en dat was een succes! Ik ben toch bij MJ Seats terecht gekomen en niet bij Bagster/Topsellerie of Corbin door de gunstigere prijs.

20180408 1206 Westereen nieuw zadel MJ Seats.JPG

Website MJ Seats: https://www.mjseats.nl/bekleding/motorzadel-bekleden/

cotton

4e Versnelling
Via de beurs in Assen in contatct gekomen met MJ seats en voor de 1300 een nieuw zadel besteld.
prijstechnisch scherp, niet te ver weg en tot nu toe tot volle tevredenheid......
mijn vrouw had vaak problemen achterop tijdens het remmen waarbij ze de voeten schrap moest zetten op de steps om niet tegen mij aan te "botsen". Daardoor kreeg ze last van de voeten en heupen. Eigenlijk niet veel zin meer om achterop mee te gaan.....
Met het nieuwe zadel is alles 100 % verbeterd!! Het achterste deel is vlak en....erg stroef. DE oplossing!! Geheel ontspannen stapt ze nu af en geen pijn meer in voeten of heupen!! enne....vragen :"wanneer gaan we weer?" :bravo:

TonyPan

3e Versnelling
Ik ga morgen met mijn zadel naar Ten Boer in Groningen.
Naar MJ Seats dus.
Eens kijken wat de mogelijkheden en prijzen zijn.
Ik wil mijn zadel wat verlaagd hebben, zodat ik net iets beter mijn voeten op de grond kan zetten.
Met zo'n zware machine is dat toch wel een vereiste, vind ik.

Bovenaan