Zijstandaard vergroter

Gertjan_ST1300

3e Versnelling
Heeft iemand ervaring met een zijstandaard-vergroter voor een ST1300? Er is veel aanbod (ook bij de chinees), maar kan er zo gauw geen vinden die geschikt is voor een ST1300.

Voorbeeld: zie foto

Dank voor het meedenken.

Groeten, Gertjan

Zijstandaard vergroter.jpg

Rimconator

Klokje Rondrijder
Dat is een goede, bestaat dat voor een ST1300?

Als dat zo is heb ik zeker interesse. Moet het nu met een plastic ding doen van Louis.

DuinPan

Mega Mijlenmaker
Ik heb altijd zo'n gegalvaniseerd niet-roestend klusplaatje van 10x5 van de Gamma bij me (zo'n plaatje met veel voorgestanste gaten en sleuven erin) die ik gebruik als ik de Pan een keer op een zachte ondergrond moet parkeren. Dat plaatje bewaar ik in mijn linkerkuipvakje. Ik hoef hem bijna nooit te gebruiken.

Laatst bewerkt:

Nick Sax

Mega Mijlenmaker
Uit mijn werkzame tijd bij Bruynzeel heb ik nog een monsterstukje "suprahechthout" wat eenvoudig in het linker opbergvakje bij het remschijfslot past en gebruikt wordt bij zachte of oneffen ondergrond.
Dan heb je ook geen last van uitstekende delen als de zij standaard niet is uitgeklapt

TuinfluiterPan

5e Versnelling
Ik lees alle oplossingen...maar de standaard mag net iets groter zijn. Ik heb de ervaring al gehad bij heel warm weer....de zijstandaard zakte heel langzaam weg in zacht geworden asfalt....Maar het gehannes van los plaatje ben ik wel zat.. ook de versie hout gehad en nu het Louis plaatje....

Henkske

Beginnend Bestuurder
Naarstig op zoek geweest, maar nog nérgens gevonden voor de st1300 Er lijkt voor ieder model wel zo’n “ vergroter” te zijn gemaakt maar niet voor de st1300

panman1100

Onovertroffen Panverslijter
In 2017 is hier al aandacht aanbesteed .

Bovenaan